Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'zaaksysteem' (12)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Inrichtingssystematiek zaaksysteem

In het verleden gebruikten we voor de inrichting van ons DMS de organisatiestructuur. Heel lastig als we weer geconfronteerd werden met een…

Begonnen door Brigitta Arkema

7 27 Mei 2019
Antwoord van Brigitta Arkema

ZTC met maximaal 20 zaaktypes

Wij zijn net als veel andere gemeenten bezig met het invoeren van zaakgericht werken. Nu willen we dit zo basic mogelijk doen, o.a. door zo…

Begonnen door Rob Haans

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Volledige RMA functionaliteit in een Zaaksysteem

In mijn gemeente loop ik steeds tegen een (niet flexibele) muur aan wanneer het gaat om de mogelijke toekomstige aanschaf van een zaaksyste…

Begonnen door Erik van Hengel

6 6 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

Recente Criteria en (pakket) programma van eisen DMS/RMA icm zaaksysteem

Wie kan mij helpen aan een recent opgesteld pakket / programma van eisen en belangrijkste criteria (must havens)voor aanschaf DMS/RMA icm z…

Begonnen door Martin Vervest

8 2 Sept 2014
Antwoord van Rob van der Velde

Wiki zaaksysteem, een zaak voor iedereen ?

Een wiki is een site over een bepaald onderwerp waar meer mensen tegelijkertijd aan kunnen bijdragen. Wiki’s lenen zich namelijk heel goed…

Begonnen door Yvonne Welings

0 10 Aug 2013

Backofficeapplicaties afstoten?!

Nu Winterswijk met een zaaksysteem gaat werken, rijst de vraag of we dit zo in kunnen zetten als informatiesysteem, document- en procesappl…

Begonnen door Erika ten Bras-Luiten

5 13 Mrt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

koppelingen zaaksystemen

Met welke applicaties heeft jullie zaaksysteem een koppeling of welke koppelingen gaan jullie in de toekomst nog realiseren? En vooral, waa…

Begonnen door Kris

1 11 Mrt 2013
Antwoord van Marco Klerks

KING DMS-brug

Beste collega's, In het kader van de koppeling van ons DMS (Filenet P8) aan zaaksysteem E-Maxx hebben wij vanuit DIV gekeken naar de benodi…

Begonnen door Mart Mommers

8 20 Dec 2012
Antwoord van Mart Mommers

Verplichte metadata voor vervangingsbesluit

Ik ben bij de gemeente Uden bezig met het vervangingsbesluit. Ik heb een handboek opgesteld met onze werkwijzen, werkafspraken, alle techni…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

6 8 Nov 2012

Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

Deze week had ik hem weer; de immer-terugkerende discussie over of Zaakgericht Werken ook geschikt is voor het proces Beleidsvorming. De be…

Begonnen door Marco Klerks

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden