Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'wet' (9)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Publieke waarden Archiefwet- Bibliotheekwet ?

Tijdens de Archiefdagen 2019 is door de DG van het Ministerie van O. C. en W. de uitspraak gedaan dat de vernieuwde Archiefwet Publieke Waa…

Begonnen door Yvonne Welings

9 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

Juridische consequenties werken met voorbedrukt briefpapier in een verder digitale omgeving

Veel gemeenten printen brieven uit op voorgedrukt briefpapier alvorens ze te verzenden. Deze digital born uitgaande brieven worden opgeslag…

Begonnen door Mariska Heijmans-van Bruggen

7 18 Feb 2013
Antwoord van Bianca Hornstra

Provinciaal Archieftoezicht in de nabije toekomst

In mijn avondblad las ik vanavond een ingezonden brief van Hans Wiegel, oud minister van Binnenlandse Zaken en ook oud Commissaris van de K…

Begonnen door Yvonne Welings

3 12 Jan 2010
Antwoord van Yvonne Welings

Welke vorm van digitale handtekening is nodig voor welk soort document

Hallo allen, Ik ga een scriptie schrijven over welke vorm van digitale handtekening wij als waterschap toe kunnen passen voor onze uitgaan…

Begonnen door Bertrand van den Boogert

8 20 Dec 2009
Antwoord van Ria Maarssen

Rechtsgeldigheid digitale stukken?

Ik vraag me af hoe een rechter ermee omgaat dat veel bedrijven alles per e-mail doen zoals het versturen van facturen en ingebrekestellinge…

Begonnen door Stephanie van der Leest

6 5 Nov 2009
Antwoord van Arjan de Vries

Vernietiging van digitale stukken

Ik vroeg mij af of er al meer mensen hebben nagedacht over hoe digitale stukken te vernietigen. Het vernietigen van scans is nog te overzie…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

2 26 Okt 2009
Antwoord van Ton de Looijer

Europese Dienstenrichtlijn.

Beste mensen, Per 1-1-2009 treedt de Europese Dienstenrichtlijn in werking. Een van de zaken die je hierbij moet regelen is dat je digitaa…

Begonnen door Leon Maas

0 20 Okt 2009

gescand document rechtsgeldig ?

Kan iemand mij helpen met de vraag: Is een gescand document rechtsgeldig ? We willen nl. alle documenten binnen onze afdeling digitaal opsl…

Begonnen door Marc Nijhoff

12 2 Aug 2009
Antwoord van Yvonne Welings

Besluit Basisregistraties Adressen en Gebouwen gepubliceerd - en dan nu de archiefbewerking....

Zojuist lees ik via het archiefforum dat vandaag in de Staatscourant de nadere regels bij de Wet BAG zijn gepubliceerd. Daarin o.a. de lijs…

Begonnen door Frieke H

5 25 Mrt 2009
Antwoord van Frieke H

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden