Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'digitaal' (15)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Waar ingescande dossiers opslaan?

Bij de gemeente Heerenveen zijn we momenteel druk bezig een omslag te maken van analoog werken naar hybride werken en nu naar digitaal werk…

Begonnen door Gerard Gaasendam

3 24 Mei 2022
Antwoord van Gerard Gaasendam

Digitaal archief beschikbaar stellen, opzoek naar voorbeelden

Bij DIV worden intern en extern regelmatig documenten uit het archief van bouwdossiers en/of omgevingsvergunningen opgevraagd (nog niet ove…

Begonnen door Sanne Guis

2 30 Sept 2021
Antwoord van Sanne Guis

Vervanging en bestemmingsplannen

Goedenmiddag, De gemeente waarbij ik werkzaam ben wil overgaan naar een volledig digitale organisatie. Handboek vervanging is hiervoor goe…

Begonnen door Dianne

4 3 Mrt 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Handelsnamen uit het NHR en zaakgericht werken

De gemeente Waalwijk werkt sinds begin dit jaar met het NHR. Wij werken sinds een paar jaar digitaal en zaaksgewijs, m.a.w. het archief beg…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

7 7 Okt 2015
Antwoord van Marc Bonnes

Zaken aanmaken door DIV- of KCC medewerkers a.d.h.v. ingekomen post (papier, webformulieren en mail)?

Vanaf 1-1-2016 vindt een ambtelijke fusie plaats tussen vier gemeenten. Bij één gemeente is de post (registratie, aanmaken zaken, scannen,…

Begonnen door Anneke Talens- Smit

5 14 Sept 2015
Antwoord van Anneke Talens- Smit

Digitale huwelijksaangifte

Beste,   Namens een collega wil ik graag volgende vraag deponeren: Binnen de gemeente Tilburg zijn we aan het inventariseren welke producte…

Begonnen door Oliver Labatzki

7 20 Feb 2015
Antwoord van Bert Brons

Verstrekken van tekeningen uit bouwdossiers versus auteursrecht

Medio volgend jaar zullen alle bouwvergunningen van de gemeente waar ik werk gedigitaliseerd zijn. Bouwzaken verstrekt tot nu toe op verzoe…

Begonnen door Bert Brons

1 25 Okt 2013
Antwoord van Marco Klerks

ervaringen met art. 30 lid 3 van de Archiefwet???

het gaat om deze: "3.Onze minister kan in bijzondere gevallen een subsidie verstrekken voor de kosten van het beheer van de in de gemeentel…

Begonnen door jack karelse

5 30 Mrt 2012
Antwoord van Yvonne Welings

E-mail en bestandsformaten

De Volkskrant voorspelde voor 2012 dat het gedaan zou zijn met de e-mail. Ik merk daar vooralsnog niets van, 50 mails per dag op mijn werkm…

Begonnen door Yvonne Welings

16 6 Feb 2012
Antwoord van Glenn Maes

RODIN: OTAP is niet vereist?

In een audit op het archiefbeheer van een groot zelfstandig bestuursorgaan, liepen Tom Wight en ik aan tegen het ontbreken van een testomge…

Begonnen door Ivo van Onna

5 27 Aug 2011
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden