Discussies van Yvonne Welings (4,098)

Discussies waarop is gereageerd (3318) Antwoorden Recente activiteiten

"Meer informatie is ook te vinden op de website van de VNG link"

Yvonne Welings heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"hoi Marian, De juridische grondslag is volgens mij bepaald in de Algemene Wet Bestuu…"

Yvonne Welings heeft 12 Feb 2013 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Een dossier dat in een archiefbewaarplaats berust is geheel openbaar en kan worden g…"

Yvonne Welings heeft 8 Feb 2013 gereageerd op Het uitlenen van overgedragen archieven: ambtelijke dienstverlening

4 12 Feb 2013
Antwoord van Cees de Groot

"@Andre, alle drie linken werken, misschien dat de informatiebeveiliging debet is. Vo…"

Yvonne Welings heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Social media en documentmanagement

12 7 Feb 2013
Antwoord van jack karelse

"@Geuko, wat relevante wet- en regelgeving kinderopvang op een rijtje:  Wet kinderop…"

Yvonne Welings heeft 5 Feb 2013 gereageerd op bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

"Zelf heb ik goede ervaringen met AOB,  Doxsupport en Doxis. Of je tevreden bent met …"

Yvonne Welings heeft 5 Feb 2013 gereageerd op Inventarisatie en selectie door extern bedrijf

8 18 Feb 2013
Antwoord van Glenn Maes

"Pleidooi voor een ICT informatiehuishouding, artikel in Centric Magazine. Waarom doe…"

Yvonne Welings heeft 4 Feb 2013 gereageerd op Archivering bij omgevingsdiensten

11 11 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Binnen mijn werkgebied speelt bij sommige gemeenten de vraag ook, het uitfaseren van…"

Yvonne Welings heeft 1 Feb 2013 gereageerd op IControler veel te traag

6 5 Feb 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"In de gemeentelijke selectielijst 2012 is dezelfde bepaling opgenomen: Toezicht op d…"

Yvonne Welings heeft 29 Jan 2013 gereageerd op bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

"Gezien de zedenzaak rondom Rober M. en Richard van O. zou ik zelf opteren voor een l…"

Yvonne Welings heeft 29 Jan 2013 gereageerd op bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden