Gemeente Zevenaar gebruikt IControler van Split~Vision om zaaktypes te onderhouden t.b.v. Corsa.

We zijn al een tijdje aan het worstelen met een zeer slechte response. Gisteren is de meest recente update geplaatst en hoewel het iets sneller lijkt te gaan, is de responsetijd nog steeds onacceptabel.

Als ik een documenttype toevoeg aan een zaaktype (proces in IControler-termen) duurt het 20 tot 30 seconden voor het is opgeslagen.

Is dit voor iemand van jullie herkenbaar?

Is het reëel van mij, als ik verwacht dat een mutatie binnen een seconde verwerkt is?

Alvast bedankt voor je reactie!

Weergaven: 817

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hartelijk dank, Jean-Luc. Als ik wat meer wil weten, meld ik me bij je.

Binnen mijn werkgebied speelt bij sommige gemeenten de vraag ook, het uitfaseren van de I controler inderdaad via zaaksysteem of toch overschakelen naar I navigator. Tegelijkertijd  blijven sommige gemeenten tevreden over dit product.

Hoi Erik,

Ik heb Marcel vorige week voorgesteld eens e.e.a. door te meten. Performance van een webapplicatie is namelijk afhankelijk van vele factoren, zoals servers, netwerken, client geheugen.

20-30 sec, wat jij noemt is niet iets wat wij herkennen bij andere klanten, vandaar bovengenoemd voorstel. Ook onze SAAS klanten kunnen bevestigen dat performance geen issue is bij de I-Controler.

 

ps. bij Tiel was performance zeker geen issue...

en I-Controler kan prima overweg met meerdere inrichtingen generiek/specifiek, mits het DMS in dit geval wordt aan Corsa gerefereerd dit kan ondersteunen en dat was niet het geval.

 

Oftewel het onderwerp van deze discussie betreft de performance van 1 specifieke omgeving, waar wij graag rechtstreeks met Erik over willen meedenken. Performance hoeft geen issue te zijn, vraag maar na bij vele andere, zeer tevreden I-Controler gebruikers.

Bedankt Marloes, voor je reactie. Het voorstel over het "doormeten" was niet bij me doorgekomen. Zojuist ben ik ook gebeld door Klaas vd Heijden. Hij wees me eveneens op de assistentie die jullie hierbij kunnen leveren en het gegeven dat SAAS zonder prestatieproblemen functioneert. Daarmee is een wezenlijk deel van mijn vraag beantwoord, namelijk "wat mag ik qua responstijd verwachten?".

De mogelijkheid van jullie assistentie neem ik op met onze ICT-afdeling.

Ik deel overigens je veronderstelling dat er iets in onze omgeving moet zijn waardoor wij problemen ervaren. Omdat we er al langer mee bezig zijn, ben ik in dit forum eens gaan informeren naar ervaringen van anderen.

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden