Discussies van Yvonne Welings (4,221)

Discussies waarop is gereageerd (3411) Antwoorden Recente activiteiten

"Dit was mijn antwoord uit 2019!! Reactie van Yvonne Welings op 4 Februari 2019 op 1…"

Yvonne Welings heeft 8 Sept gereageerd op Onderzoek duurzame digitale toegankelijkheid en gebruik van milieuhygiënische bodeminformatie

2 8 Sept
Antwoord van Yvonne Welings

"Vanaf 1 januari 2026 verandert de samenwerking tussen gemeente Haarlemmermeer en het…"

Yvonne Welings heeft 3 Sept gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

54 3 Sept

"Daar wordt idd vaak anders over gedacht. Voor de documenten wordt soms wel gekozen v…"

Yvonne Welings heeft 3 Sept gereageerd op Bestuurlijke besluitvorming in één applicatie?

2 5 Sept
Antwoord van Wouter Verdaas

"In het geval van dossiers over de invoering van de Wet dualisering gemeentebestuur,…"

Yvonne Welings heeft 28 Jul gereageerd op Bewaartermijn invoering duale stelsel

4 5 Aug
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Je stelt een scherpe en actuele vraag over de veranderende betekenis van begrippen a…"

Yvonne Welings heeft 26 Jul gereageerd op Nieuw documentbegrip

6 3 Sept
Antwoord van Rens

"Ga je feedback doorgeven voor de vernieuwing van de selectielijst. Heb je meer punte…"

Yvonne Welings heeft 3 Jul gereageerd op Terminologie in de selectielijst: sluit deze wel aan bij de praktijk?

3 4 Jul
Antwoord van n. eggen

"Nieuwe archiefdienst Noord-Veluws Archief - BREED - over de grenzen van informatie"

Yvonne Welings heeft 3 Jul gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

54 3 Sept

"Bron: Kennisknabbel: Wat is een autorisatiematrix? | LinkedIn Kennisknabbel: Wat is…"

Yvonne Welings heeft 30 Jun gereageerd op Toegang digitale zaken/documenten: wie mag wat zien

2 30 Jun

"Volgens mijn observatie is het uitgangspunt openbaar tenzij snel aan het verdwijnen. "

Yvonne Welings heeft 24 Jun gereageerd op Toegang digitale zaken/documenten: wie mag wat zien

2 30 Jun

"Voorheen zag ik vaak oplossingen zoals Mylex voorbij komen, nu bieden e-depots zoals…"

Yvonne Welings heeft 28 Mei gereageerd op Beheren van legacy

3 4 Jun
Antwoord van Denny Schouten

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden