Discussies van Frieke H (65)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Rudy, dat is goed nieuws. Ik laat direct de update binnenhalen. Deze week wil…"

Frieke H heeft 15 Sept 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Goed nieuws en goed initiatief om een repromodule aan te sluiten op het OLO. Vele ge…"

Frieke H heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Uitbesteden van het scannen van groot formaat (>A3) documenten

15 21 Jun 2012
Antwoord van M Elzinga

"Hoi Marianne, ook de gemeente waar ik nu voor werk neemt binnenkort hierover een be…"

Frieke H heeft 31 Aug 2010 gereageerd op Uitbesteden van het scannen van groot formaat (>A3) documenten

15 21 Jun 2012
Antwoord van M Elzinga

"@ Leon: WABO geeft voorschriften voor het digitaal aanleveren van stukken. Dat moete…"

Frieke H heeft 29 Jun 2010 gereageerd op Plotten en kopieeren van digitaal binnengekomen aanvragen

12 3 Sept 2010
Antwoord van Jan Jacob Breimer

"Niet alleen deze merken applicaties hebben dit probleem. Ik heb nog niet gehoord dat…"

Frieke H heeft 22 Jun 2010 gereageerd op WABO en vakapplicatie

9 1 Dec 2010
Antwoord van Monique Selij

"Het Markiezenhof heeft een nieuw depot en is bezig een bijpassend nieuw schoonmaakpr…"

Frieke H heeft 30 Mrt 2010 gereageerd op Schoonmaak archiefruimten en archiefbewaarplaatsen

3 30 Mrt 2010
Antwoord van Frieke H

"Een boekje dat mij zeer heeft geholpen om duidelijkheid te krijgen welke stappen en…"

Frieke H heeft 8 Mrt 2010 gereageerd op Gebruik van SquitXO als archief

15 25 Mrt 2010
Antwoord van Chris Nijhuis

"Volgens mij is het dat al... al jaren. Ik denk even aan de ophef over het bewaren va…"

Frieke H heeft 9 Feb 2010 gereageerd op Bewaartermijnen datagegevens versus privacy

10 9 Feb 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"@ Ad: Ik deel je mening en heb in de praktijk zeker gezien dat er veel bekwame mense…"

Frieke H heeft 29 Jan 2010 gereageerd op Informatievoorziening en het Antwoord-concept: wat zijn jouw ideeën?

11 30 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

"Helemaal gelijk, maar niet-vakgenoten daarvan overtuigen is een tweede. Men ervaart…"

Frieke H heeft 27 Jan 2010 gereageerd op Informatievoorziening en het Antwoord-concept: wat zijn jouw ideeën?

11 30 Sept 2010
Antwoord van Roel Snijders

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden