Discussies van Maria Willems (46)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"YouForce kent bewaartermijnen op documentsoorten op basis van een ingangsdatum. Bij…"

Maria Willems heeft 10 Sept 2019 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, daar moet ik voorzichtig in zijn, want ik ken de Blauwe Knop nog amper. Ik…"

Maria Willems heeft 11 Mrt 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Ook ik vind het lastig om een goed beeld van Common Ground voor DIV-toepassing te kr…"

Maria Willems heeft 11 Mrt 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Wil je me dan je mailadres sturen? mji.willems@zwolle.nl"

Maria Willems heeft 23 Jan 2019 gereageerd op Checklist digitaal dossier

7 23 Jan 2019
Antwoord van Maria Willems

"Wij controleren steekproefsgewijs, steekproefgrootte en aanpak op risico gebaseerd,…"

Maria Willems heeft 23 Jan 2019 gereageerd op Checklist digitaal dossier

7 23 Jan 2019
Antwoord van Maria Willems

"Wij hebben bij de laatste grote wijziging van ons eigen intranet eerst het oude intr…"

Maria Willems heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Archivering intranet

5 14 Nov 2018
Antwoord van Niels Komen

"Dat is fijn. Dank je wel. "

Maria Willems heeft 31 Mei 2018 gereageerd op WKPB bewaartermijnen

3 7 Jul 2020
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Dat onderschrijf ik zeker. Door de AVG wordt er veel meer onze kant op gekeken en is…"

Maria Willems heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Dag Yvonne, Het traject volgens de richtlijnen van de AP is hier wel gevolgd olv HR-…"

Maria Willems heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Wij hebben als Gemeente Zwolle een Shared Service Centrum, samen met Gemeente Kampen…"

Maria Willems heeft 9 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden