Discussies van Mart Mommers (111)

Discussies waarop is gereageerd (87) Antwoorden Recente activiteiten

"Het lijkt mij dat je 'verzoeken' moet verdiepen en zoals Jack hierboven aangeeft, is…"

Mart Mommers heeft 18 Mei 2018 gereageerd op AVG en gebruik zaaktype

15 15 Jun 2018
Antwoord van Marieke Klomp

"In Tilburg bekijken we, op basis van een RODIN toets of Youforce voldoende functiona…"

Mart Mommers heeft 29 Mrt 2018 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"In Tilburg is in de kaders en Richtlijnen opgenomen dat team DIV zaken aanmaakt voor…"

Mart Mommers heeft 29 Jan 2018 gereageerd op Zaaktype toekennen: behandelaar of DIV medewerker?

9 7 Feb 2018
Antwoord van Roos van den Broek

"Weet iemand hoe groot, en wat het risico is als je informatie, bezien vanuit het per…"

Mart Mommers heeft 28 Nov 2017 gereageerd op AVG en het vernietigen van archiefbescheiden in vakapplicaties

29 30 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik krijg de indruk dat het hier gaat om een individuele voorziening jeugdhulp (met a…"

Mart Mommers heeft 8 Nov 2017 gereageerd op V termijn en code Nieuw Zaaktype Verzoek exprimenteel deel Kansen voor alle kinderen voor het sociaal domein

4 14 Nov 2017
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Ben benieuwd of het publiceren door Westland vanuit het regiem van de AW plaatsvindt…"

Mart Mommers heeft 15 Mei 2017 gereageerd op Ervaring gevraagd met anoniem digitaliseren

5 16 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"OK, dankjewel Leon. Ik begrijp je punt.   "

Mart Mommers heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

"Ook wij willen de constante kwaliteit van de scans zo objectief mogelijk beoordelen…"

Mart Mommers heeft 10 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

"Ook ik ben geïnteresseerd in de blauwdruk. Bedankt al vast. mart.mommers@tilburg.nl "

Mart Mommers heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Voorbeelden kwaliteitssysteem

60 7 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Heb je hier iets aan? http://www.noraonline.nl/images/noraonline/6/6f/Procedure_omga…"

Mart Mommers heeft 6 Apr 2017 gereageerd op Handboek DIV / bewaarstrategie

15 20 Okt 2017
Antwoord van Gerdien Drost

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden