Discussies van Danny Adams (37)

Discussies waarop is gereageerd (21) Antwoorden Recente activiteiten

"Hi Barbara, Heb je hier documentatie van wat je zou willen delen? Als dat geen prob…"

Danny Adams heeft 5 Dec 2023 gereageerd op Risicoanalyse informatiebeheer

10 20 Dec 2023
Antwoord van Rob Haans

"Hé Peter, Dat is prima hoor. Ik zal over een aantal werken nog eens een update geven…"

Danny Adams heeft 4 Okt 2023 gereageerd op Software om van een excellijst een MDTO met sidecar structuur te maken

5 4 Okt 2023
Antwoord van Danny Adams

"Ha Peter, Wij (Amersfoort) zijn momenteel met VHIC een project gestart om te kijken…"

Danny Adams heeft 3 Okt 2023 gereageerd op Software om van een excellijst een MDTO met sidecar structuur te maken

5 4 Okt 2023
Antwoord van Danny Adams

"Hallo Ludwig, Heel herkenbaar verhaal. Wij hebben ook alleen een integratie met on…"

Danny Adams heeft 12 Jul 2023 gereageerd op Gebruik Kofax bij intelligente postkamer

7 12 Jul 2023
Antwoord van Alex Van Heugten

"Mee eens. De meeste taken zijn bij ons ook 8.  "

Danny Adams heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Functieschaal senior archiefmedewerker

7 5 Jun 2023
Antwoord van Danny Adams

"Hallo Kees-Jan, Ik heb de cover van het boekje toegevoegd. Deze is uit 2022. Verniet…"

Danny Adams heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Bewaartermijnen gebouwen en installaties

7 5 Apr 2023
Antwoord van Danny Adams

"Hier zat ik inderdaad ook aan te denken. Ik loop er alleen een beetje tegenaan hoe j…"

Danny Adams heeft 28 Mrt 2023 gereageerd op Bewaartermijnen gebouwen en installaties

7 5 Apr 2023
Antwoord van Danny Adams

"Hoi Yvonne, Bedankt voor je antwoord. Goede vraag om te stellen inderdaad.  Voor de…"

Danny Adams heeft 1 Feb 2023 gereageerd op Vervanging voor iBrondocumenten & iArchief van Pinkroccade

5 6 Mrt 2023
Antwoord van Maria Willems

"Hoi Esmee,  Ik vind het lastig om je een eenduidig antwoord te geven. Bij ons is het…"

Danny Adams heeft 18 Jan 2023 gereageerd op Beleid (de)centrale (zaak)applicaties

6 29 Jan 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Rens, Een afdeling kan bepaalde metadata (bijv. separaat in een Excellijst) lang…"

Danny Adams heeft 17 Jan 2023 gereageerd op Trendanalyses op historische, vernietigde informatie

8 18 Jan 2023
Antwoord van Rens

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden