Discussies van Stefan Heirbaut (13)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Johan,  Wanneer de gegevens in de vorm van een marap zijn opgeslagen zou je de…"

Stefan Heirbaut heeft 5 Apr 2023 gereageerd op Ontsluiting historische klantgeleiding gegevens

6 17 Apr 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hallo Jolanda,  Bij de gemeente Breda hebben we ervoor gekozen de papieren bouwvergu…"

Stefan Heirbaut heeft 13 Feb 2023 gereageerd op Geinventariseerde papieren bouwvergunningen opslaan in zaaksysteem/dms

7 20 Feb 2023
Antwoord van Hans Mannaert

"Bedankt voor alle bijdragen. Ik heb ze doorgestuurd naar mijn collega. Hier staan we…"

Stefan Heirbaut heeft 24 Jan 2022 gereageerd op (Functioneel) Beheerplan DMS

4 24 Jan 2022
Antwoord van Stefan Heirbaut

"Krijgt deze discussie met de komst van de nieuwe Archiefwet (inclusief terugbrengen…"

Stefan Heirbaut heeft 17 Jun 2020 gereageerd op Categorieën uitsluitingenlijst gemeentelijke bouwarchieven

14 17 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Wow, dat is 12 jaar geleden. Heb ik het dan goed begrepen dat dit archief in 2006-20…"

Stefan Heirbaut heeft 27 Mrt 2018 gereageerd op Beschikbaar stellen gedigitaliseerd bouwarchief

5 27 Mrt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Bedankt voor jouw reactie. Meteen maar een wedervraag. Tilburg heeft het digital bou…"

Stefan Heirbaut heeft 27 Mrt 2018 gereageerd op Beschikbaar stellen gedigitaliseerd bouwarchief

5 27 Mrt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, Bedankt voor jouw reactie. We gaan ermee aan de slag! Stefan Heirbaut"

Stefan Heirbaut heeft 31 Okt 2017 gereageerd op Beperking inzage bouwdossiers

3 31 Okt 2017
Antwoord van Stefan Heirbaut

"Bedankt voor jullie reacties! De berichtenbox is bij onze organisatie nog niet echt…"

Stefan Heirbaut heeft 29 Mei 2015 gereageerd op Aan kunnen tonen verzenden besluiten en de verzendtheorie

6 10 Nov 2022
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden