Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Ja, in Overijssel hebben we "dossiers" overgekregen maar we zijn nu op basis van de…"

Henk Sligman heeft 14 Jul 2015 gereageerd op Bewaar-/vernietigingstermijn dossiers jeugdzorg

27 18 Aug 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Gert, Ik begrijp je vraag en we hebben de termijn formeel bekort naar 7 jaar. "m…"

Henk Sligman heeft 9 Jun 2015 gereageerd op Financiele archieven Sociale Dienst / Werk en Inkomen (o.a Wet werk en Bijstand)

3 9 Jun 2015
Antwoord van Gert Carras

"Mooi item, Yvonne, Mogelijkheid om in noodgevallen, zoals een inval door een buitenl…"

Henk Sligman heeft 6 Jun 2015 gereageerd op Wanneer noodvernietiging en op welke bestanden ?

4 7 Jun 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Edward, "iemand" + "iedereen" = "niemand" Op grond van enkele "wetten" zijn er…"

Henk Sligman heeft 6 Mei 2015 gereageerd op Terminologie wijzigen

5 6 Mei 2015
Antwoord van Henk Braaksma

"Dag André, blij dat je er nog trekt. Ik heb net mijn "voorbeeld" binnen. Zeer teleur…"

Henk Sligman heeft 10 Apr 2015 gereageerd op Functieprofiel Informatievoorziening in ICT functieboek

15 22 Apr 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

"@Yvonne, die rekeneenheid kon ik zo snel niet vinden. Ik zag hier onlangs wel een re…"

Henk Sligman heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op Archivering in/buiten applicaties

14 30 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Erik, I-conomisch gezien is volgens mij "dubbele opslag" gelijk aan "dubbele kosten…"

Henk Sligman heeft 27 Mrt 2015 gereageerd op Archivering in/buiten applicaties

14 30 Mrt 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Jacko, Om eventueel ook nog "winst" te kunnen maken (voor DIV) zou ik een scanner…"

Henk Sligman heeft 25 Mrt 2015 gereageerd op Scanstraat - intern en extern

14 26 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

"Beste Jacko, investeer een dagdeel "Deventer" en er is veel (terug) te verdienen. wa…"

Henk Sligman heeft 19 Mrt 2015 gereageerd op Scanstraat - intern en extern

14 26 Mrt 2015
Antwoord van Leon van Oosterom

"@Andre kostte even tijd, maar morgen kan HR 21 niet. Echter ze zien uit naar een afs…"

Henk Sligman heeft 17 Mrt 2015 gereageerd op Functieprofiel Informatievoorziening in ICT functieboek

15 22 Apr 2015
Antwoord van Jacko A. de Groot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden