Discussies van Kitty Altena (41)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Marieke, hebben jullie al een idee of werkwijze omtrent het vernietigen van dat…"

Kitty Altena heeft 20 Mei 2020 gereageerd op vernietigen na 2 weken

7 2 Jun 2020
Antwoord van Rens

"Wat leuk! "

Kitty Altena heeft 16 Apr 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Nee, dat gaat mij idd ook te ver. Ondertussen is ons applicatiebeheer druk doende e…"

Kitty Altena heeft 9 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Wellicht wel de stappen die we hebben ondernomen om de TOZO-aanvragen goed organisat…"

Kitty Altena heeft 9 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Ulla, Leuk je hier tegen te komen! Ik heb toevallig gisteren een memo geschreve…"

Kitty Altena heeft 8 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Deed ik sowieso al elke vrijdag, heerlijk :-) "

Kitty Altena heeft 25 Mrt 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Klopt, je wordt veel minder gestoord en het is rustiger thuis dan op kantoor. Tenmin…"

Kitty Altena heeft 24 Mrt 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij ons kun je dat terug zien in het systeem. Helaas worden de zogenoemde "digital b…"

Kitty Altena heeft 23 Mrt 2020 gereageerd op Zijn er wel gemeenten die een verzendadministratie (nog) bijhouden?

5 18 Mei 2021
Antwoord van Marc Bonnes

"Druk genoeg dus! Ik ontvang amper nog mails, krijg ook weinig reacties op mijn eigen…"

Kitty Altena heeft 23 Mrt 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Volgens mij is het inderdaad een functie die je wel of niet in kunt richten, bij ons…"

Kitty Altena heeft 28 Feb 2020 gereageerd op Documenten definitief maken in JOIN

21 9 Mrt 2020
Antwoord van Johannes Lijnse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden