Discussies van Jean-Luc Rouvroye (124)

Discussies waarop is gereageerd (116) Antwoorden Recente activiteiten

"Hans, wat ik uit de praktijk mee krijg is dat gemeenten hun APV vergunningen ook in…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 23 Aug 2021 gereageerd op Omgevingswet ZTC in relatie tot de I-Navigator

22 7 Mrt 2022
Antwoord van René Lodder

"Dag Hans, bedankt voor je heldere uitleg. Ik denk dat je precies aangeeft waar het p…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 23 Aug 2021 gereageerd op Omgevingswet ZTC in relatie tot de I-Navigator

22 7 Mrt 2022
Antwoord van René Lodder

"Kees-Jan, bedankt voor deze heldere uitleg! Als ik het zo samenvat, dan is bij het o…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 12 Jul 2021 gereageerd op Omgevingswet ZTC in relatie tot de I-Navigator

22 7 Mrt 2022
Antwoord van René Lodder

"Er zijn modelverklaringen. Je kan gewoon op één A4tje verwijzen naar het vervangings…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 29 Jun 2021 gereageerd op Artikel 8 Archiefbesluit 1995

6 8 Jul 2021
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Dag Peter, jazeker en er zijn meerdere oplossingsrichtingen, afhankelijk van eisen e…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 25 Jun 2021 gereageerd op Omgevingswet ZTC in relatie tot de I-Navigator

22 7 Mrt 2022
Antwoord van René Lodder

"Bedankt voor jullie reacties. Ik probeer met iedereen die heeft gereageerd even te b…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 12 Mei 2021 gereageerd op Omgevingswet: zaaktypen en bewaartermijnen

7 24 Jun 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank je wel Yvonne!  En tja, wet of geen wet, die systemen moeten toch op korte ter…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 28 Apr 2021 gereageerd op Omgevingswet: zaaktypen en bewaartermijnen

7 24 Jun 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Van de week heb ik de integratie van Djuma in Teams gezien. Even los van wat je voor…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Archiveren in MS Teams

14 5 Mrt 2021
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Ach ja, als de kabels in de serverruimte niet ordelijk zijn, dan kan je wellicht met…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 2 Mrt 2021 gereageerd op Werkdocument RODIN checklist

11 2 Mrt 2021
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Het probleem met Rodin is dat veel eisen slecht meetbaar zijn. Wat is bijvoorbeeld '…"

Jean-Luc Rouvroye heeft 26 Feb 2021 gereageerd op Werkdocument RODIN checklist

11 2 Mrt 2021
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden