Discussies van Marc Bonnes (133)

Discussies waarop is gereageerd (96) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij ontsluiten de bouwvergunningen na het huisnummerbesluit op straatnaam, huisnumme…"

Marc Bonnes heeft 9 Mrt 2021 gereageerd op Metadata bouwvergunningen: BAG

5 6 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij gaan de opvolger van i-WRITER gebruiken (Templafy ). Dat biedt dezelfde integrat…"

Marc Bonnes heeft 3 Aug 2020 gereageerd op inrichting archiefmodule zaaksysteem InProces

8 7 Sept 2020
Antwoord van Marcel Stevens

"Hoi Yvonne,  Bedoel je met "smart documents" digitale formulieren?"

Marc Bonnes heeft 3 Aug 2020 gereageerd op inrichting archiefmodule zaaksysteem InProces

8 7 Sept 2020
Antwoord van Marcel Stevens

"Ja, bij ons kun je precies zien op welke datum een brief is verzonden.  "

Marc Bonnes heeft 11 Mei 2020 gereageerd op Zijn er wel gemeenten die een verzendadministratie (nog) bijhouden?

5 18 Mei 2021
Antwoord van Marc Bonnes

"Ik begrijp dat het zaaksysteem daar niet voor is bedoeld.  Gewoon maar opslaan in ee…"

Marc Bonnes heeft 2 Mrt 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

"Het doel is om alle financiële regelingen bij elkaar te hebben. "

Marc Bonnes heeft 2 Mrt 2020 gereageerd op verzameldossier in zaaksysteem

8 6 Mrt 2020
Antwoord van jack karelse

"Ik vraag het nog maar eens.  Kan iemand mij helpen aan een voorbeeld van een archief…"

Marc Bonnes heeft 3 Sept 2019 gereageerd op voorbeeld DVO samenwerking gemeenten

4 3 Sept 2019
Antwoord van Marc Bonnes

"Volgens mij is PDOL van Raet een personeelsdossier. Daar zit de neerslag van stukken…"

Marc Bonnes heeft 30 Apr 2019 gereageerd op Hoe ingekomen post te registreren bij gebruik van YouForce

7 30 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Het gaat mij niet om de archiefwaardigheid van de stukken. Het archiveren en het beh…"

Marc Bonnes heeft 30 Apr 2019 gereageerd op Hoe ingekomen post te registreren bij gebruik van YouForce

7 30 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Jack, Nee, naar mijn weten niet. Er zit wel een workflowfunctionaliteit in, maar…"

Marc Bonnes heeft 6 Feb 2019 gereageerd op Gebruiken jullie het zaaksysteem ook voor het vastleggen van PD stukken

5 6 Feb 2019
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden