Discussies van Caroline de Hart (30)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Recente activiteiten

"Ook al is het 8% of minder, er zitten (vrijwel) altijd geheel te vernietigen dossier…"

Caroline de Hart heeft 21 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Het eerste archief dat bij bewerking voor overbrenging alleen maar opgeschoond hoeft…"

Caroline de Hart heeft 9 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Volgens mij is het verplicht o.b.v. het Archiefbesluit artikel 8: De zorgdrager maak…"

Caroline de Hart heeft 9 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"Wat ik bedoel te zeggen is dat een persoonsnaam niet uniek is en daarom niet bruikba…"

Caroline de Hart heeft 30 Mrt 2022 gereageerd op Anonimiseren Vernietigingslijst.

15 1 Apr 2022
Antwoord van Rob den Braasem

"Hoi Yvonne, Ik heb deze discussie ook al eerder voorbij zien komen en ben voor het o…"

Caroline de Hart heeft 30 Mrt 2022 gereageerd op Anonimiseren Vernietigingslijst.

15 1 Apr 2022
Antwoord van Rob den Braasem

"In het Archiefbesluit artikel 9 lid 1 staat: "De zorgdrager brengt de archiefbeschei…"

Caroline de Hart heeft 25 Okt 2021 gereageerd op Geldt bij overbrenging 10-jaren blok datum oudste of jongste stuk

5 26 Okt 2021
Antwoord van jack karelse

"In de handreiking Back-up en recovery van de IBD staat op p.9 een bewaartermijn van…"

Caroline de Hart heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik vermoed dat bedoeld wordt dat voor zowel digitale als analoge informatie gevormd…"

Caroline de Hart heeft 1 Nov 2019 gereageerd op Voor dossiers etc van welk jaar gaat Verkorting Overbrengingstermijn spelen?

31 30 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie https://kia.pleio.nl/groups/view/48594512/kennisplatform-informatierecht/blog/vi…"

Caroline de Hart heeft 1 Nov 2019 gereageerd op Voor dossiers etc van welk jaar gaat Verkorting Overbrengingstermijn spelen?

31 30 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Het leidt in ieder geval tot verwarring. Maar of een nieuw rapport dat op kan lossen…"

Caroline de Hart heeft 10 Okt 2019 gereageerd op 1,6 miljoen euro voor verkorting overbrengingstermijn Archiefwet, is dat een reeel bedrag?

9 12 Okt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden