Discussies van Glenn Maes (37)

Discussies waarop is gereageerd (34) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Marieke, Als je veel dezelfde dossiervorming hebt, dan kan dat inderdaad een hu…"

Glenn Maes heeft 18 Aug 2016 gereageerd op Sharepoint in Office 365 inzetten als DMS?

18 11 Sept 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Nog even een aanvulling op mijn vorige post: het klopt inderdaad dat er veel manueel…"

Glenn Maes heeft 8 Aug 2016 gereageerd op Sharepoint in Office 365 inzetten als DMS?

18 11 Sept 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Hallo Jildou, Wij zijn onlangs noodgedwongen overgestapt van de traditionele filesha…"

Glenn Maes heeft 5 Aug 2016 gereageerd op Sharepoint in Office 365 inzetten als DMS?

18 11 Sept 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Ik ben vanuit mijn Vlaamse context misschien niet geheel mee met de in Nederland gel…"

Glenn Maes heeft 5 Aug 2014 gereageerd op Gemeenten pionieren met Whatsapp

18 6 Sept 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Bedankt voor de verduidelijking, Yvonne. Altijd leuk en verrijkend om ook eens over…"

Glenn Maes heeft 3 Feb 2014 gereageerd op Digitale post via berichtenbox

4 3 Feb 2014
Antwoord van Glenn Maes

"Even een vraagje, want ik ben niet zo vertrouwd met de Nederlandse structuren. Het g…"

Glenn Maes heeft 3 Feb 2014 gereageerd op Digitale post via berichtenbox

4 3 Feb 2014
Antwoord van Glenn Maes

"Jullie hebben tenminste al een kader rond vervanging of substitutie, over zo'n kader…"

Glenn Maes heeft 5 Jun 2013 gereageerd op Wat wordt bedoeld met de formaten in de nadere regels omtrent vervanging?

3 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Marco, ik denk dat het gelukt is. Ik heb de vinkjes gevonden en ingeschakeld. Thanks."

Glenn Maes heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Inventarisatie en selectie door extern bedrijf

8 18 Feb 2013
Antwoord van Glenn Maes

"Beste mensen, Mijn tijd werd eventjes door een ander project opgeslokt. Van Doxis he…"

Glenn Maes heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Inventarisatie en selectie door extern bedrijf

8 18 Feb 2013
Antwoord van Glenn Maes

"Ik herken wat er in dit artikel beschreven staat. Het is heel moeilijk om ambtenaren…"

Glenn Maes heeft 24 Jul 2012 gereageerd op Vanzelfsprekend ? Archieven horen in de archiefruimten

1 24 Jul 2012
Antwoord van Glenn Maes

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden