Discussies van Leon van Oosterom (238)

Discussies waarop is gereageerd (208) Antwoorden Recente activiteiten

"Zoals Yvonne terecht opmerkt kan ook de scan van de poststempel al voldoende bewijsk…"

Leon van Oosterom heeft 12 Dec 2023 gereageerd op Enveloppen bewaren

7 14 Dec 2023
Antwoord van Erik Turk

"Het niet kunnen opnemen van de bestanden in het digitaal archief is iets dat de betr…"

Leon van Oosterom heeft 8 Nov 2023 gereageerd op Ervaring gevraagd; archivering IFC-modellen (Omgevingswet)

5 12 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik moet bekennen dat ik deze IFC modellen nog niet ben tegengekomen, maar begrijp de…"

Leon van Oosterom heeft 8 Nov 2023 gereageerd op Ervaring gevraagd; archivering IFC-modellen (Omgevingswet)

5 12 Mrt
Antwoord van Yvonne Welings

"Een zeer leesbaar startdocument van de gemeente Utrecht overigens."

Leon van Oosterom heeft 1 Nov 2023 gereageerd op Programma's Informatie op orde bij gemeenten

2 1 Nov 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Aike, Eerdere pogingen om het platform van Breed onder te brengen bij KNVI zij…"

Leon van Oosterom heeft 22 Jun 2023 gereageerd op Breed en HTTP zonder S

2 4 Jul 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hoi Johan, Sorry voor mijn wat late reactie.  Voor zover mijn kennis reikt: er is in…"

Leon van Oosterom heeft 8 Sept 2022 gereageerd op Steekproef scans en het acceptabele foutpercentage

6 12 Dec 2022
Antwoord van André Plat VNG-Realisatie

"Beste Johan, Om een steekproef relevant te laten zijn is er een ISO methodiek om de…"

Leon van Oosterom heeft 25 Aug 2022 gereageerd op Steekproef scans en het acceptabele foutpercentage

6 12 Dec 2022
Antwoord van André Plat VNG-Realisatie

"@Jack. Natuurlijk heb je gelijk en ja ook ik zorg er trouw voor dat mijn klanten zic…"

Leon van Oosterom heeft 27 Jul 2022 gereageerd op Ongelakte documenten archiveren!

12 12 Aug 2022
Antwoord van Annemarie

"Volgens mij zijn we volledig doorgeslagen met deze anonimiseringsdrift. Wat maakt he…"

Leon van Oosterom heeft 27 Jul 2022 gereageerd op Ongelakte documenten archiveren!

12 12 Aug 2022
Antwoord van Annemarie

"Ik vraag me eerlijk gezegd inderdaad af of je hier nu niet een stapje teveel zet.  T…"

Leon van Oosterom heeft 22 Sept 2021 gereageerd op Voorgedrukte formulieren en de eisen uit de archiefregeling

7 23 Sept 2021
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden