Discussies van Kees-Jan Vermeulen (122)

Discussies waarop is gereageerd (99) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Raymond, Van wat voor soort organisatie moet dit gebeuren (UMC, ziekenhuis, ge…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 14 Jan 2020 gereageerd op Stappenplan opschoning medisch archief

9 21 Jan 2020
Antwoord van Raymond Juliana

"Ik heb er even naar gekeken, maar volgens mij voldoet de huidige selectielijst. Die…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 5 Dec 2019 gereageerd op bewaartermijnen aanbestedingsdocumenten

5 5 Dec 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Olaf, als je deze vraag wilt stellen aan helpdesk.dsp@sdu.nl dan kan ik de vra…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 12 Sept 2019 gereageerd op Model DSP van VHIC in een andere applicatie laten draaien dan in de i-Navigator

11 12 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Jan-Jaap, als een taxatierapport deel uitmaakt van de polis, dient dat rapport…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 6 Sept 2019 gereageerd op Verzekeringpolissen van monumenten

4 6 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Jeroen, ik kan niks beloven over concrete producten. Ik ga er naar kijken. Ov…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 26 Aug 2019 gereageerd op Aanpassingen in selectielijst 2017 na actualisatie 2020 en Selecttool

5 26 Aug 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Ik zou zeggen van niet: in polissen van kunst wordt de kunst ook daadwerkelijk besch…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 26 Aug 2019 gereageerd op Verzekeringpolissen van monumenten

4 6 Sept 2019
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hallo Hennie, meldingen van datalekken kunnen ook door verwerkers aan de organisatie…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 22 Jul 2019 gereageerd op bewaartermijn meldingen datalekken

5 25 Jul 2019
Antwoord van Jules Lauwerier

"Het antwoord van de Kiesraad is een beetje voorspelbaar: inderdaad verwijzen ze naar…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 21 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Y32 formulieren

5 21 Feb 2019
Antwoord van Joris de Graaf

"Ik weet dat er een regel is dat als het niet in de selectielijst staat dat je het pe…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Y32 formulieren

5 21 Feb 2019
Antwoord van Joris de Graaf

"Ik zie dat dit niet in de gemeentelijke selectielijst staat. Wat ik wel zie is inder…"

Kees-Jan Vermeulen heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Y32 formulieren

5 21 Feb 2019
Antwoord van Joris de Graaf

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden