Discussies van Jolanda de Jong (86)

Discussies waarop is gereageerd (81) Antwoorden Recente activiteiten

"Een archivaris voor meer gemeenten aanwijzen kan inderdaad ook. Dat geldt denk ik vo…"

Jolanda de Jong heeft 22 Jan gereageerd op Begrip Archiefdienst in de Archiefwet 2021

21 23 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, dat kan ik me wel voorstellen, als ik lees wat er allemaal speelt. Voor sommige…"

Jolanda de Jong heeft 22 Jan gereageerd op Begrip Archiefdienst in de Archiefwet 2021

21 23 Jan

"Yvonne, je bedoelt denk ik de 'decentrale archiefdiensten'?"

21 23 Jan

"In de Aw 2021 gaat de wijziging van verantwoordelijk overheidsorgaan na overbrenging…"

21 23 Jan

"Yvonne, bedoel je met 'Verandering bestuurlijke verantwoordelijkheid?' ook de wijzig…"

Jolanda de Jong heeft 21 Jan gereageerd op Begrip Archiefdienst in de Archiefwet 2021

21 23 Jan

"Het artikel 'De verhouding tussen de Archiefwet en de Wob: cohesie of conflict?' doo…"

Jolanda de Jong heeft 26 Dec 2019 gereageerd op De Wet open overheid in de Archiefwet 2021

6 26 Dec 2019

"Op 18 oktober 2019 ontving de Tweede Kamer een Kamerbrief over de toekomst van het o…"

Jolanda de Jong heeft 29 Okt 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019
Antwoord van Jolanda de Jong

"@Marius, dank voor je uitgebreide reactie op mijn opmerkingen. Ik begrijp nu de geda…"

Jolanda de Jong heeft 8 Okt 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019

"Yvonne, wellicht is voor het digitale deel ook hier nog iets bruikbaars in te vinden…"

Jolanda de Jong heeft 8 Okt 2019 gereageerd op Datagestuurd toezicht op grond van Archiefwetgeving

9 9 Okt 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"@Yvonne, deze achtergronden lezend, begrijp ik de situatie. Het is fijn te lezen ove…"

Jolanda de Jong heeft 30 Sept 2019 gereageerd op Masterclass informatie- en archiefmanagement: iets voor MT en bestuur?

22 29 Okt 2019

RSS

© 2020   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden