Discussies van Wouter Verdaas (99)

Discussies waarop is gereageerd (69) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Denny, dank voor de tip! Ik ga eens rondvragen! Gr. Wouter"

Wouter Verdaas heeft 18 Mrt gereageerd op Documenten van assets in de openbare ruimte archiveren

4 18 Mrt
Antwoord van Wouter Verdaas

"Hoi Arianne, Navraag bij andere (grote) gemeenten leert dat iedere gemeente tegen h…"

Wouter Verdaas heeft 17 Mrt gereageerd op Documenten van assets in de openbare ruimte archiveren

4 18 Mrt

"6.1.3 Informatieverzoek. Is vaak hele simpele vraag/antwoord-spel. M.a.w. informatie…"

Wouter Verdaas heeft 9 Dec 2024 gereageerd op Bewaartermijn chatbots

3 6 Jan
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Bij mijn gemeente hebben we de procestermijn van de processen grafrechten verlengen,…"

Wouter Verdaas heeft 14 Nov 2024 gereageerd op Bewaartermijn grafrechten

8 21 Nov 2024
Antwoord van John Derickx

"Topdesk heeft mij laten weten dat het niet mogelijk is om meldingen incl. documenten…"

Wouter Verdaas heeft 5 Nov 2024 gereageerd op Archiveren van gegevens in Topdesk

13 5 Nov 2024

"Officieel is dit onderdeel van de zaak en heeft betrekking op de vergunning. M.i. ma…"

Wouter Verdaas heeft 23 Aug 2024 gereageerd op Bodemonderzoek bij aanvraag reguliere aanvraag Omgevingsvergunning

3 5 Sept 2024
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Digital Insights Platform (DIP) is op dit moment ook een erg goed alternatief."

Wouter Verdaas heeft 4 Jul 2024 gereageerd op Alternatief voor Archiefweb?

6 4 Jul 2024

"Dank Adriaan! Hier kan ik mee aan de slag! Gr. Wouter"

Wouter Verdaas heeft 25 Jun 2024 gereageerd op PST-bestanden

4 25 Jun 2024

"Hoi Stefan, Ik had niet scherp dat dit ook op de lijst van voorkeursformaten van he…"

Wouter Verdaas heeft 25 Jun 2024 gereageerd op PST-bestanden

4 25 Jun 2024

"Bij ons was de reactie van de consultant dat hij zijn vingers niet aan deze oplossin…"

Wouter Verdaas heeft 16 Apr 2024 gereageerd op Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

9 18 Apr 2024
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden