Discussies van Robin Lassche (44)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"Even een vraag over de betekenis van een de term een 'kleurcompressie van 1:10'. Wat…"

Robin Lassche heeft 27 Sept 2012 gereageerd op Leidraad Wabo-DIV nog meer verwarring

10 28 Sept 2012
Antwoord van Robin Lassche

"Dat is inderdaad een van de eerste dingen die je moet borgen. Wat door veel organisa…"

Robin Lassche heeft 29 Mrt 2012 gereageerd op Extern hosten van processysteem en onderliggende informatie (archief)

5 8 Apr 2012
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

"Even in aanvulling op Anje: de wetgever heeft behalve de enigszins cryptische defini…"

Robin Lassche heeft 12 Mrt 2012 gereageerd op Definitie DSP

13 1 Aug 2018
Antwoord van Rob Römer

"Hoi Najib, daaruit voortvloeiende i.p.v. daarbij behorende zou ik zeggen. De oorspro…"

Robin Lassche heeft 7 Mrt 2012 gereageerd op Definitie DSP

13 1 Aug 2018
Antwoord van Rob Römer

"Hoe je het ook noemt, ordeningsstructuur, informatiebeheersplan of DSP; waar het vol…"

Robin Lassche heeft 7 Mrt 2012 gereageerd op Definitie DSP

13 1 Aug 2018
Antwoord van Rob Römer

"Een analoge vernietigingslijst is een metadata-object. Het zegt tenslotte iets over…"

Robin Lassche heeft 7 Mrt 2012 gereageerd op Metadata vernietigen, dat moet!

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

"Ook als gemeentelijk archiefinspecteur in de Hoekse- en Alblasserwaard krijg ik deze…"

Robin Lassche heeft 6 Mrt 2012 gereageerd op Bewaartermijn clientendossiers

29 13 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Als DIV afdelingen blijven vasthouden aan slechts het registreren van post en overig…"

Robin Lassche heeft 17 Feb 2012 gereageerd op Overgang naar HNW en DIV

5 17 Feb 2012
Antwoord van Robin Lassche

"@Rob, Zeker, de Baseline is compleet op alle niveaus. Naar mijn idee zijn alle compo…"

Robin Lassche heeft 17 Feb 2012 gereageerd op Implementatie Baseline informatiehuishouding, hoe aan te pakken?

14 2 Dec 2012
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden