Discussies van Aike van der Ploeg (32)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Jack, Archief2.0 voor archivarissen en andere liefhebbers gaat op in KIA ... Gr…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Apr gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr
Antwoord van Gerdien Drost

"Dag Yvonne, Het zit je hoog merk ik. Het in vette letters herhalen van een vraag waa…"

Aike van der Ploeg heeft 5 Apr gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr

"Hm,ik lijk een gevoelige snaar te hebben geraakt. Ik lees "met de nadruk op samenwer…"

13 6 Apr

"In 1995 was de gemiddelde levensverwachting ook al boven de 75 jaar en de laatste 10…"

Aike van der Ploeg heeft 8 Feb gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

50 30 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"Dankjewel! "

Aike van der Ploeg heeft 11 Jan gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

10 17 Mei

"De gegeven link werkt bij mij niet ( 403 Forbidden) , deze wel: https://castricum.ra…"

Aike van der Ploeg heeft 10 Jan gereageerd op Best practise: Gedragscode voor publicatie gemeente Castricum en archiefversies

10 17 Mei

"Moet ik daaruit dan de conclusie trekken dat zodra er sprake is van digitale archief…"

Aike van der Ploeg heeft 9 Jan gereageerd op terughalen digitale verslaglegging van raadsverslagen, is dat mogelijk?

5 9 Jan
Antwoord van Aike van der Ploeg

"John, Alleen voor archiefbescheiden zoals bedoeld in artikel 1 onder c. van de Archi…"

Aike van der Ploeg heeft 11 Nov 2017 gereageerd op Vervangingseisen van toepassing op historische collectie?

4 13 Nov 2017
Antwoord van John Derickx

"Dat van de CdK kan ik me herinneren, daar zaten gerubriceerde stukken van de BVD bij…"

Aike van der Ploeg heeft 8 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb

"Maar dat is dan een andere discussie die hier te voeren is: http://www.breednetwerk.…"

Aike van der Ploeg heeft 7 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb

RSS

© 2018   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden