Discussies van Leo Dubbelaar (14)

Discussies waarop is gereageerd (13) Antwoorden Recente activiteiten

"Even een vraagje. Bij veel gemeenten kan je slechts een formulier invullen en is het…"

Leo Dubbelaar heeft 31 Mrt gereageerd op Ontvangstbevestiging na elke e-mail

3 31 Mrt
Antwoord van Jules Lauwerier

"Herkenbaar probleem. Ook het gemeentearchief Alphen aan den Rijn krijgt regelmatig v…"

Leo Dubbelaar heeft 9 Mrt gereageerd op Metadata bouwvergunningen: BAG

5 6 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"Dat is prima. Je kan het beste via mijn mailadres ldubbelaar@alphenaandenrijn.nl doe…"

Leo Dubbelaar heeft 22 Feb gereageerd op Registers burgerlijke stand - opslag vs toegankelijkheid

6 22 Feb
Antwoord van Leo Dubbelaar

"Dag Jozef Jan, Gemeente Alphen aan den Rijn heeft de niet-openbare registers laten s…"

Leo Dubbelaar heeft 22 Feb gereageerd op Registers burgerlijke stand - opslag vs toegankelijkheid

6 22 Feb
Antwoord van Leo Dubbelaar

"Dag Richard, Ook bij mijn gemeente hebben we nog Verseon dat geconverteerd is in Cee…"

Leo Dubbelaar heeft 4 Nov 2020 gereageerd op Info gezocht over vernietigen uit verseon.

2 5 Nov 2020
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Hennie, Een verslag is een uitgebreide weergave wat in de vergadering is besprok…"

Leo Dubbelaar heeft 19 Aug 2020 gereageerd op Commissiestukken welke stukken zijn te Bewaren?

6 20 Aug 2020

"Dag Hennie, Er zijn diverse commissies. De verslagen van de raadscommissies blijven…"

Leo Dubbelaar heeft 19 Aug 2020 gereageerd op Commissiestukken welke stukken zijn te Bewaren?

6 20 Aug 2020

"Dag Linda, De termijn gaat in na beëindiging van de uitkering. De selectielijst van…"

Leo Dubbelaar heeft 10 Aug 2020 gereageerd op Vernietigingstermijn WMO, PW en jeugd

5 13 Aug 2020
Antwoord van Linda Louise

"Ik wil wel graag reageren op deze discussie. Naast archiefbeheerder ben ik ook in mi…"

Leo Dubbelaar heeft 14 Jun 2019 gereageerd op Behoud van originele bouwvergunningtekeningen ná vervanging

4 16 Jun 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Gerrit, Je kan per afdeling zgn. "opruimdagen" organiseren of de afdelingen lang…"

Leo Dubbelaar heeft 17 Aug 2018 gereageerd op De aanwezigheid van losse analoge archiefstukken (reeksen, dossiers, series, etc.) op diverse afdelingen

4 25 Okt 2018
Antwoord van Gerrit Barbé

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden