Discussies van Henk van der Meer (22)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Van iets eerdere datum, maar als basis nog goed bruikbaar zijn de publicaties: Om de…"

Henk van der Meer heeft 16 uur geleden gereageerd op Voorschriften overbrenging analoge archieven naar archiefbewaarplaatsen, deel ze

5 16 uur geleden
Antwoord van Henk van der Meer

" Groninger Archieven Drents Archief "

Henk van der Meer heeft 4 Jan 2017 gereageerd op Landelijke openbaarheidsdag archiefdiensten 2018 ?

4 13 Jan 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Kleine correctie op de inleidende tekst: griffie van de rechtbank i.p.v. notarisbewa…"

Henk van der Meer heeft 24 Jun 2013 gereageerd op Eisen aan scans van de Burgerlijke Stand

7 15 Apr 2015
Antwoord van MGroels

"Dank voor jullie reacties. Ik zou ook verwachten dat binnen de gebruikte systemen ee…"

Henk van der Meer heeft 21 Feb 2013 gereageerd op Bewaartermijn facturen

10 6 Mrt 2013
Antwoord van Erik van Hengel

"Informatie  over de digitalisering (en substitutie) is te vinden op de site van Just…"

Henk van der Meer heeft 30 Mei 2011 gereageerd op Inktvraat

16 2 Okt 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Het laatste nieuws wat ik over deze zaak las is te vinden op http://www.vng.nl/smart…"

Henk van der Meer heeft 30 Mei 2011 gereageerd op Inktvraat

16 2 Okt 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb de volgende opmerkingen naar aanleiding van deze discussie: 1. is het wel ha…"

Henk van der Meer heeft 1 Dec 2010 gereageerd op word naar pdf A-1a

15 6 Jun 2011
Antwoord van Marjan Dik

"Herstel: Digitaal Bestuur staat op: http://www.binnenlandsbestuur.nl/db-magazine.284…"

Henk van der Meer heeft 21 Sept 2010 gereageerd op ICT/archiveringsysteem provincie Limburg mislukt ?

10 3 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij de politie loopt het ook niet op rolletjes. Lees het artikel Nationale aanpak po…"

Henk van der Meer heeft 21 Sept 2010 gereageerd op ICT/archiveringsysteem provincie Limburg mislukt ?

10 3 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik wil de vraagstelling nog graag iets uitbreiden. Heeft iemand ervaring met of is i…"

Henk van der Meer heeft 14 Sept 2010 gereageerd op Model voor verklaring van conversie of migratie

12 9 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden