Discussies van Gerdien Drost (47)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Volgens mij draait het met name om het bewust zijn van het niet voldoen aan de eisen…"

Gerdien Drost heeft 28 Mrt 2019 gereageerd op Strafontslag archiefmedewerker vanwege oneigenlijke vernietiging

6 28 Mrt 2019
Antwoord van Gerdien Drost

"Volgens mij is er geen grond voor het heropenen. Indien het een nieuwe cliënt is, wo…"

Gerdien Drost heeft 18 Jun 2018 gereageerd op Mag je een een cliëntendossier na afsluiting nog gebruiken?

8 25 Jun 2018
Antwoord van Wilma Koolen

"Volgens mij is een digitale handtekening toch makkelijk in het proces op te nemen? E…"

Gerdien Drost heeft 15 Mei 2018 gereageerd op Zelf printen en couverteren of uitbesteden?

4 15 Mei 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Feitelijk pauzeert de ene zaak bij het aanvragen van de vergunning. De aanvraag is e…"

Gerdien Drost heeft 1 Mei 2018 gereageerd op Archivering van vergunningen aangevraagd bij de gemeente door de gemeente

18 7 Mei 2018
Antwoord van jack karelse

"@yvonne, een mogelijk voorbeeld is het overdragen van de milieudossiers aan de RUD?…"

Gerdien Drost heeft 10 Apr 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Persoonlijk snap ik de discussie niet zo goed. Ik ben op beide platformen actief. Ma…"

Gerdien Drost heeft 6 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"Ik zeg ook niet dat er niet naar compliancy toegewerkt moet worden. Ik zeg dat dat h…"

Gerdien Drost heeft 20 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Ik denk dat bewustwording een zeer grote rol speelt en gaat spelen. Niet alleen bewu…"

Gerdien Drost heeft 16 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Bijt de AVG niet ook met de DUTO richtlijnen? DUTO gaat uit van toegankelijkheid by…"

Gerdien Drost heeft 9 Mrt 2018 gereageerd op Van AVG, de digitale overheid en de archiefwet uit 1995

5 13 Apr 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Het is zeker een gevolg van gescheiden denken en werken. Maar ik denk ook dat de AVG…"

Gerdien Drost heeft 6 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Gescheiden denkwerelden?

2 6 Mrt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden