Discussies van Jaap de Jonge (31)

Discussies waarop is gereageerd (26) Antwoorden Recente activiteiten

"Naar mijn bescheiden mening biedt hetgeen je hier in een omschrijvingsveld zet, niet…"

Jaap de Jonge heeft 5 Jun 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

"Een aantal gemeenten is klant bij PageFreezer (www.pagefreezer.nl). Het is een Canad…"

Jaap de Jonge heeft 1 Nov 2022 gereageerd op Alternatief voor Archiefweb?

5 5 Dec 2022
Antwoord van Mirjam Bakker

"Als je een cloud-RIS gebruikt waarin expliciet wordt gearchiveerd, zal je er afsprak…"

Jaap de Jonge heeft 5 Feb 2021 gereageerd op Archiveren van videotulen uit Teams

6 16 Feb 2021
Antwoord van Eric Burger

"Hoi Wouter, Bedankt hiervoor, ook namens de collega's op Breed die hier hun voordeel…"

Jaap de Jonge heeft 7 Jan 2021 gereageerd op Ervaringen gevraagd over software voor anonimiseren van documenten

17 29 Dec 2021
Antwoord van Chantal Damen

"@Wouter: als je wat krijgt, hou ik me aanbevolen. Ik heb dezelfde vraag hier al 'ns…"

Jaap de Jonge heeft 10 Nov 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over software voor anonimiseren van documenten

17 29 Dec 2021
Antwoord van Chantal Damen

"@yvonne: dat congres is verschoven naar 20 april 2021"

Jaap de Jonge heeft 13 Okt 2020 gereageerd op Nieuwe trend: robotisering van registraties?

4 4 Nov 2020
Antwoord van Ludwig van Dijk

"@Karel: OK dank voor je reactie. Ik hoop dat dat juridisch ook stand houdt. Ik heb h…"

Jaap de Jonge heeft 9 Jun 2020 gereageerd op Ervaringen met ValidSign

17 27 Aug 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"@Karel: hoe willen jullie authenticatie door inwoners gaan doen?"

Jaap de Jonge heeft 9 Jun 2020 gereageerd op Ervaringen met ValidSign

17 27 Aug 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor de tips! "

Jaap de Jonge heeft 19 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over software voor anonimiseren van documenten

17 29 Dec 2021
Antwoord van Chantal Damen

"Sander Brabander zei: "Data blijft gedurende die 10 jaar dicht bij de bron, wat hele…"

Jaap de Jonge heeft 19 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gezocht met het archiveren van bestemmingsplannen (IMRO bestanden) in zaaksysteem

10 19 Mei 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden