Discussies van Rens (121)

Discussies waarop is gereageerd (121) Antwoorden Recente activiteiten

"Zo'n dashboard is inderdaad een interessante gedachte. Ik was vorige week bij een le…"

Rens heeft 24 Apr 2019 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

"Weet jij trouwens waarom de VNG voor één generieke termijn heeft gekozen ongeacht he…"

Rens heeft 23 Apr 2019 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

"Yvonne, je doelt met onderstaande waarschijnlijk op het voorstel van de VNG voor her…"

Rens heeft 23 Apr 2019 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

"Het is belangrijk om de inzet van oncontroleerbare algoritmes vanuit ethisch perspec…"

Rens heeft 15 Apr 2019 gereageerd op Ethische data dilemma’s op de werkvloer

6 29 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Leon, je geeft aan: (...) Ook staat er te lezen dat de factuur niet te verander…"

Rens heeft 4 Mrt 2019 gereageerd op E-Factureren wie is al bekend met het UBL formaat als e-factuur

7 4 Mrt 2019
Antwoord van Rens

"GIBIT leeft zeker, Gemeente Amsterdam heeft GIBIT onderdeel gemaakt van de algemene…"

Rens heeft 4 Mrt 2019 gereageerd op Gebruik van GIBIT bij aanbesteding ICT systemen

7 11 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Kijk aan, na al die maanden toch nog een mooie reactie! André, ik ga graag even in o…"

Rens heeft 12 Dec 2018 gereageerd op Architectuurplaat voor data: ervaringen gevraagd

27 25 Apr 2019
Antwoord van Arjan Drupsteen

"Beste Jeroen, een collega van me is daar op dit moment mee bezig. Het is nog een (ve…"

Rens heeft 29 Nov 2018 gereageerd op WNRA en bewaartermijn personeelsdossiers

11 16 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Met de Adobe-software die je als organisatie waarschijnlijk toch al in huis hebt, ku…"

Rens heeft 14 Nov 2018 gereageerd op Archivering intranet

5 14 Nov 2018
Antwoord van Niels Komen

"Waar komt die 25 kilometer eigenlijk vandaan?Ik ken een overheidsorganisatie waar ee…"

Rens heeft 22 Okt 2018 gereageerd op Modernisering Archiefwet: Minister Slob beantwoordt kamervragen

6 22 Okt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden