Discussies van Jan-Jaap Fleurke (121)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Bert, Voordat je de metadata van voor 1995 wilt gaan opschonen zou ik eerst goe…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 23 Jan 2021 gereageerd op vernietigen metadata

1 23 Jan 2021
Antwoord van Jan-Jaap Fleurke

"Back-ups zijn wel een interessant gegeven. Ik kan mij zo bedenken dat AVG-technisch…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 9 Dec 2020 gereageerd op Vraag: bewaartermijn Back-up

13 10 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bart, Hier bij de gemeente Dronten werken we (nog) met beide programma's. Ik he…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 13 Nov 2020 gereageerd op Gebruik Corsa samen met iBabs

3 9 Dec 2020
Antwoord van Jan Endeveld

"De discussie drijft wel een beetje af van de oorspronkelijke vraag maar ik doe graag…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 13 Nov 2020 gereageerd op Ervaringen met aanbesteding/implementatie e-depotvoorziening?

13 17 Nov 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bert, Net keek ik in de i-Navigator en het is daarin een werkproces. Onafhankel…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 10 Nov 2020 gereageerd op Archivering adviezen en correspondentie onafhankelijke bezwaarschriftencommissie

6 10 Nov 2020
Antwoord van Izaak Becu

"Hoi Bert, Als ik het zou zeggen dan is het de verantwoordelijkheid van de externe o…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 9 Nov 2020 gereageerd op Archivering adviezen en correspondentie onafhankelijke bezwaarschriftencommissie

6 10 Nov 2020
Antwoord van Izaak Becu

"Voor dit alles is het essentieel dat de medewerkers van de Belastingdienst zich – oo…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 26 Okt 2020 gereageerd op Verbeterplan Archiefwet Belastingdienst

2 26 Okt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Bert, Je zult in de software de mogelijkheid moet hebben (of creeëren) om de gr…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 3 Sept 2020 gereageerd op VNG Selecttool

2 4 Sept 2020
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Hoi Linda, Heb je al de selecttool nagelopen op de verschillende bewaartermijnen? V…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 11 Aug 2020 gereageerd op Vernietigingstermijn WMO, PW en jeugd

5 13 Aug 2020
Antwoord van Linda Louise

"Hoi Roos, Net kwam ik toevalling onze AVG verwerkersovereenkomst met Khonraad tegen…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 4 Aug 2020 gereageerd op Hoe is selectie en vernietiging in Khonraad (systeem ter uitvoering van de Wvggz) geregeld? en door wie?

12 14 Jan 2022
Antwoord van Frank Vennik

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden