Discussies van Jan-Jaap Fleurke (121)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Aha, dan is het dus een kwestie niet kunnen en niet willen. Ik lees dat jullie bij d…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Zaken afhandelen door behandelaren in de organisatie

12 19 Dec 2016
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Zo, das een kanonskogel als je het mij vraagt, Yvonne. Corné vroeg om argumenten voo…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Zaken afhandelen door behandelaren in de organisatie

12 19 Dec 2016
Antwoord van Stefan van den Deijssel

"Ik zou dit toch als verschillende documenten zien. Het kanaal van binnenkomst versch…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 18 Feb 2016 gereageerd op Hetzelfde document dat via verschillende kanalen binnenkomt

11 9 Mrt 2016
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Avond Bert, Je praat over digitale documenten van Tendernet. Als ik de post van Mar…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 27 Okt 2014 gereageerd op Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopen

12 18 Mei 2015
Antwoord van Diederik Heij

"Jurriaan, niet alleen veranderd ons werk van analoog naar digitaal ook de manier van…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 11 Sept 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"Jurriaan, er wordt al jaren geroepen dat de digitalisering ons vakgebied radicaal zo…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 8 Sept 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"Goedemorgen H. Oosting,   Zojuist even kort naar de Algemene Wet Bestuursrecht gekek…"

Jan-Jaap Fleurke heeft 11 Nov 2011 gereageerd op gemeentelijk emailadres

9 24 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden