Discussies van Wim van Loon (47)

Discussies waarop is gereageerd (38) Antwoorden Recente activiteiten

"Ja, vond ik een prima artikel!"

Wim van Loon heeft 8 Jan gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

7 9 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Mooie vraag, Dick. Bij ons is het precies zo vastgesteld (vast format denk ik). Volg…"

Wim van Loon heeft 7 Jan gereageerd op Archivering en Reglement van Orde van Gemeenteraad en Raadscommissies

1 7 Jan
Antwoord van Wim van Loon

"Gerrit, misschien een beetje laat, maar kijk eens op deze link: http://www.breednetw…"

Wim van Loon heeft 7 Jan gereageerd op Protocol voor vernietiging digitale bestanden

5 7 Jan

"Ik stuur je een pb, Bert, en bespreek het met mijn collega.  "

Wim van Loon heeft 7 Jan gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan

"Ik heb de indruk, Eelco, dat de inhoud van het onderwerp kwaliteit wat verschuift. D…"

Wim van Loon heeft 4 Jan gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan

"Dank Ludwig, en de anderen hierboven, voor je reactie. Ja, de uitvoering is/blijkt t…"

Wim van Loon heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Werkende digitale postkamer, kennis en ervaringen gevraagd

5 13 Nov 2018
Antwoord van Leon van Oosterom

"Ik denk dat we een beetje langs elkaar heen praten. Ik ben het met je eens Jules, zi…"

Wim van Loon heeft 26 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018

"Ik vind dit ook een belangrijk item, Jules, en ik probeer ook al geruime tijd een an…"

Wim van Loon heeft 19 Okt 2018 gereageerd op Instructie vertrouwelijkheid/openbaarheid ?

12 26 Okt 2018

"Zeker! Maar in mijn voorbeeld waren er geen analoge stukken, alleen digitale data en…"

Wim van Loon heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

"Ja, Bert, wij zij er nog steeds mee bezig. Tussen alle andere items door heeft onze…"

Wim van Loon heeft 10 Okt 2018 gereageerd op Verklaring van vernietiging - digitaal

10 10 Okt 2018
Antwoord van Marius Jansen

RSS

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden