Discussies van Wim van Loon (73)

Discussies waarop is gereageerd (63) Antwoorden Recente activiteiten

"Nieuwe poging: Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc) "

Wim van Loon heeft 3 Apr 2019 gereageerd op De afdeling DIV onderbrengen bij de afdeling ICT

17 30 Apr 2019
Antwoord van Jochem van Abel

"In Apeldoorn was 'Team DIV' een van de teams binnen de afdeling (Eenheid) Informatie…"

Wim van Loon heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op De afdeling DIV onderbrengen bij de afdeling ICT

17 30 Apr 2019
Antwoord van Jochem van Abel

"Goede antwoorden, Jack! Zie ook mijn dialoog: Gemeentelijke organisatie zonder DIV o…"

Wim van Loon heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Hoe ziet DIV er bij Common Ground uit?

36 5 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Inderdaad Jeroen, ik ben het helemaal met je eens. En ik ben juist op zoek naar hoe…"

Wim van Loon heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, Ad, dank voor je reactie. Persoonlijk ben ik het wel met je eens en ik zie het i…"

Wim van Loon heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Nee, Yvonne, die had ik nog niet gezien, maar is wel mooi ja. Dank. "

Wim van Loon heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Persoonlijk ben ik het met je eens, maar het zal nog wel de nodige discussie oplever…"

Wim van Loon heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Je slaat de spijker precies op de kop, Yvonne, een modern (digitaal) archief organis…"

Wim van Loon heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Klopt, Bert. En bewaren bij de bron, ja is een (de?) strategie. Het hangt ook samen…"

Wim van Loon heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt 2019
Antwoord van Leon van Oosterom

"Precies, het archiveren van data, dat is nog weer een probleem apart, dat de aandach…"

Wim van Loon heeft 20 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden