Discussies van Bart van Oerle (23)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Roland, Bedankt voor je reactie. Wij hebben het hier eerder over gehad. We vers…"

Bart van Oerle heeft 1 Apr 2016 gereageerd op Is de houdbaarheid van het handboek vervanging verstreken?

10 7 Apr 2016
Antwoord van jack karelse

"Uiteraard heb ik het hier over vervanging van papier dat gescand wordt en niet over…"

Bart van Oerle heeft 31 Mrt 2016 gereageerd op Is de houdbaarheid van het handboek vervanging verstreken?

10 7 Apr 2016
Antwoord van jack karelse

"Beste Edwin, Geen direct antwoord op je vragen, maar misschien heb je wat aan onze…"

Bart van Oerle heeft 1 Apr 2015 gereageerd op e-mail archivering

2 2 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Martin, Dit is een heel algemene vraag. Ik weet niet of de formulering bewust z…"

Bart van Oerle heeft 20 Aug 2014 gereageerd op Recente Criteria en (pakket) programma van eisen DMS/RMA icm zaaksysteem

8 2 Sept 2014
Antwoord van Rob van der Velde

"Dag Johan,   Wij zijn ook erg tevreden over ons zaaksysteem. Ik ben met Marco eens d…"

Bart van Oerle heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Op zoek naar een goed werkend zaaksysteem.

11 30 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik vind die reactie te makkelijk. Je zou ook kunnen stellen, dat er geen gebruikerso…"

Bart van Oerle heeft 4 Nov 2013 gereageerd op ZTC met maximaal 20 zaaktypes

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben het ermee eens dat het je in eerste instantie tijdwinst oplevert om het bij 2…"

Bart van Oerle heeft 4 Nov 2013 gereageerd op ZTC met maximaal 20 zaaktypes

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij hebben de inrichting van contracten in ons zaaksysteem net af. Onze visie bij de…"

Bart van Oerle heeft 3 Jun 2013 gereageerd op Hoe registreer ik een contract in een zaakgerichte omgeving?

9 29 Jan 2014
Antwoord van Mark Hoogland

"Het blijft lastig om dat op een goede, voor de eindgebruiker werkbare manier in een…"

Bart van Oerle heeft 15 Apr 2013 gereageerd op Projectmatig werken - Zaakgericht werken

16 5 Jun 2014
Antwoord van Alex Van Heugten

"Wij zijn bij de gemeente Heemstede ook van plan om deze taak stapsgewijs te verschui…"

Bart van Oerle heeft 6 Mrt 2013 gereageerd op Verantwoordelijkheid behandelend ambtenaar

3 6 Mrt 2013
Antwoord van Bart van Oerle

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden