Discussies van Yvonne Welings (4,221)

Discussies waarop is gereageerd (3411) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedoel je het vijf lagen model van Common Ground in deze? https://commonground.nl/fi…"

Yvonne Welings heeft 10 Apr 2020 gereageerd op Architectuurprincipes

7 16 Apr 2020
Antwoord van Maria Willems

"Dat wel natuurlijk en ook een steekproef van de aanvragen zelf, nee het ging over de…"

Yvonne Welings heeft 9 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Nog een opmerking in dit verband. Mijn verwachting is wanneer we allemaal met elkaar…"

Yvonne Welings heeft 9 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021

"Velen gaan nog naar het werk:https://nos.nl/artikel/2329795-coronacrisis-of-niet-40-…"

Yvonne Welings heeft 8 Apr 2020 gereageerd op Even nieuwsgierig: waar zijn jullie thuis mee bezig?

16 26 Jun 2020

"Complimenten  Niels, weer een stap verder!!!"

Yvonne Welings heeft 7 Apr 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over certificering e-depots op grond van peer reviews of audits?

14 24 Dec 2020

"Dank Ulla, ik weet zeker dat andere gemeenten om jullie informatie zitten te springe…"

Yvonne Welings heeft 7 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021

"Het valt me steeds meer op dat je in dit soort situaties zo weinig hebt aan al die l…"

Yvonne Welings heeft 7 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021

"Goede vraag waar meer gemeenten mee worstelen. Begin praktisch zoals met een oproep…"

Yvonne Welings heeft 6 Apr 2020 gereageerd op Hotspot Coronacrisis - hoe krijg je de informatie "boven water"?

22 26 Jul 2021

"En de leveranciersafhankelijkheid doorbreken. Ook ik hoop dat Rens en Kees resultate…"

Yvonne Welings heeft 6 Apr 2020 gereageerd op Vernietiging zaken uit meerdere applicaties

15 7 Apr 2020
Antwoord van jack karelse

"Jean-Luc, de ervaring alhier is anders. We zien dat DIV- medewerkers meer dan voorhe…"

Yvonne Welings heeft 3 Apr 2020 gereageerd op Vernietiging zaken uit meerdere applicaties

15 7 Apr 2020
Antwoord van jack karelse

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden