Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"@Yvonne Ha, ik was het Doxis-seminar vergeten! Oud-ICT-hoofd van Den Bosch praat daa…"

Marco Klerks heeft 6 Feb 2012 gereageerd op Informatie management, wat is dat eigenlijk?

9 6 Feb 2012
Antwoord van Lieuwe van Veen

"Ah kijk, dat wist ik (nog) niet..."

Marco Klerks heeft 5 Feb 2012 gereageerd op Gemeenten krijgen brevet van onvermogen voor digitale archivering van de provincie.

9 5 Feb 2012
Antwoord van Marco Klerks

"@Yvonne Ik weet werkelijk niet waar de genoemde brief over gaat. :-) Ik vermoed dat…"

Marco Klerks heeft 5 Feb 2012 gereageerd op Gemeenten krijgen brevet van onvermogen voor digitale archivering van de provincie.

9 5 Feb 2012

"Overigens wordt bij diverse gemeenten al "digitale dienstverlening via een e-loket"…"

Marco Klerks heeft 3 Feb 2012 gereageerd op Gemeenten krijgen brevet van onvermogen voor digitale archivering van de provincie.

9 5 Feb 2012

"Er is mijn inziens een verschil tussen goede archivering en adequate archivering. De…"

Marco Klerks heeft 2 Feb 2012 gereageerd op Gemeenten krijgen brevet van onvermogen voor digitale archivering van de provincie.

9 5 Feb 2012

"Met het gevaar een domme vraag te stellen: Wat is IOB?"

Marco Klerks heeft 2 Feb 2012 gereageerd op Referentiemodel zaaktypen en IOB model

1 2 Feb 2012

"Met ongestructureerde informatie bedoel je documenten, toch? Ik vermoed dat veruit d…"

Marco Klerks heeft 23 Jan 2012 gereageerd op Ongestructureerde informatie in DMS

3 13 Mrt 2012
Antwoord van Hillie Damman

"Is de afhandeling van een ingebrekestelling een zaak? - "...een samenhangende hoevee…"

Marco Klerks heeft 6 Jan 2012 gereageerd op zaakgericht werken

3 7 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Het is zeker waar dat er veel oude "waarheden" blijven. Maar zie je ook de nieuwe "w…"

Marco Klerks heeft 6 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"De zinsnede 'naar hun aard bestemd daaronder te berusten' wordt in de Archiefwet all…"

Marco Klerks heeft 3 Jan 2012 gereageerd op reikwijdte 'naar aard bestemd te berusten'

11 4 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden