Discussies van Yvonne Welings (4,216)

Discussies waarop is gereageerd (3406) Antwoorden Recente activiteiten

"Dat is inderdaad een dilemma, maar ook wat de AVG betreft. Stel je hebt een inburger…"

Yvonne Welings heeft 6 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor je suggestie, in de archiefinventaris staat de BAC er niet altijd bij. Zel…"

Yvonne Welings heeft 6 Nov 2017 gereageerd op Hoe zou jij dat verwoorden: bekendmaking beperking openbaarheid?

11 6 Feb 2018

"Goede tip, dank."

Yvonne Welings heeft 3 Nov 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020

"Zie ook http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/zaakgericht-werken-met-bestemmingspl…"

Yvonne Welings heeft 31 Okt 2017 gereageerd op Papieren bestemmingsplannen en vervanging

2 31 Okt 2017
Antwoord van jack karelse

"@Jeroen, dank voor je toevoeging, ik denk dat er veel behoefte is aan een dergelijke…"

Yvonne Welings heeft 31 Okt 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020

"@Hans, geheel mee eens. KVAN/BRAIN zouden met een handreiking komen, op 7 december o…"

Yvonne Welings heeft 31 Okt 2017 gereageerd op AVG en Archiefwet: in principe onverenigbaar?

29 22 Jun 2020

"@Hans Pieterse, ik deel je opvatting dat het zeer gecompliceerd wordt zeker met een…"

29 22 Jun 2020

"@Keess-Jan, misschien toch je beeld bijstellen, zie mijn bijdrage over gezinskaarten…"

29 22 Jun 2020

"Dank voor jullie reacties. Ik deel jullie optimistische visie niet dat het mee gaat…"

29 22 Jun 2020

"Voor jouw informatie heb ik deze link opgenomen over de openbaarheid van bouwarchiev…"

Yvonne Welings heeft 30 Okt 2017 gereageerd op Beperking inzage bouwdossiers

3 31 Okt 2017
Antwoord van Stefan Heirbaut

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden