Discussies van Wouter Verdaas (104)

Discussies waarop is gereageerd (73) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik ben inmiddels al iets verder. De reactie van de gemeentearchivaris luidt: Uit art…"

Wouter Verdaas heeft op vrijdag gereageerd op Inhoud van het begraafplaatsregister

3 op vrijdag
Antwoord van Wouter Verdaas

"Dank voor je reactie Jan-Jaap.  Ik heb inmiddels ook contact gehad met de gemeentea…"

Wouter Verdaas heeft 11 Sept gereageerd op Inhoud van het begraafplaatsregister

3 op vrijdag

"Nu, 7 jaren later, herken ik de geschetste problematiek nog steeds bij mijn gemeente…"

Wouter Verdaas heeft 8 Sept gereageerd op Onderzoek duurzame digitale toegankelijkheid en gebruik van milieuhygiënische bodeminformatie

2 8 Sept
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij bij Tilburg zijn net over naar Notubiz waar zowel de Raad als het college in wer…"

Wouter Verdaas heeft 5 Sept gereageerd op Bestuurlijke besluitvorming in één applicatie?

2 5 Sept

"Hoi Denny, dank voor de tip! Ik ga eens rondvragen! Gr. Wouter"

Wouter Verdaas heeft 18 Mrt gereageerd op Documenten van assets in de openbare ruimte archiveren

6 27 Mrt
Antwoord van Arianne Zwaan

"Hoi Arianne, Navraag bij andere (grote) gemeenten leert dat iedere gemeente tegen h…"

Wouter Verdaas heeft 17 Mrt gereageerd op Documenten van assets in de openbare ruimte archiveren

6 27 Mrt
Antwoord van Arianne Zwaan

"6.1.3 Informatieverzoek. Is vaak hele simpele vraag/antwoord-spel. M.a.w. informatie…"

Wouter Verdaas heeft 9 Dec 2024 gereageerd op Bewaartermijn chatbots

3 6 Jan
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Bij mijn gemeente hebben we de procestermijn van de processen grafrechten verlengen,…"

Wouter Verdaas heeft 14 Nov 2024 gereageerd op Bewaartermijn grafrechten

8 21 Nov 2024
Antwoord van John Derickx

"Topdesk heeft mij laten weten dat het niet mogelijk is om meldingen incl. documenten…"

Wouter Verdaas heeft 5 Nov 2024 gereageerd op Archiveren van gegevens in Topdesk

13 5 Nov 2024

"Officieel is dit onderdeel van de zaak en heeft betrekking op de vergunning. M.i. ma…"

Wouter Verdaas heeft 23 Aug 2024 gereageerd op Bodemonderzoek bij aanvraag reguliere aanvraag Omgevingsvergunning

3 5 Sept 2024
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden