Zonder categorie (1,836)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Gij zult openbaar maken

Deze gebiedende wijs op het gebied van openbaarheid is een trend in overheidsland. Visies worden geformuleerd, politieke partijen dienen in…

Begonnen door Yvonne Welings

1 16 Dec 2013
Antwoord van Ruud Veltmeijer

Digitalisering uitgaande post (berichtenbox, etc.)

Ik ben in mijn organisatie met verschillende mensen aan het "babbelen" over de centralisering en digitalisering van de uitgaande post.   Op…

Begonnen door Marco Klerks

5 13 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Omgaan met historie DSP/ZTC (i-Navigator)

Hallo iedereen,   Wij werken al enige tijd met i-Navigator, waarbij ons DMS afnemer is van de DSP-gegevens (werkprocessen, documenttypen en…

Begonnen door Bianca Hornstra

3 13 Dec 2013
Antwoord van Rudy Kaptein

Nieuwsbericht: Cloud en digitale duurzaamheid

Reeds eerder berichten we op BREED over de cloud computing en informatievoorziening (link). Er is een nieuwe service op dit gebied beschikb…

Begonnen door Yvonne Welings

5 10 Dec 2013
Antwoord van Yvonne Welings

Archieven van stichtingen

In Roermond is er een nieuwe stichting opgericht die diverse taken op cultureel gebied uit oefent. Die taken werden eerst uitgevoerd door d…

Begonnen door Marc Lemmens

2 10 Dec 2013
Antwoord van Otto van der Meij

Mastercourse Informatie- en Documentmanagement | Start vrijdag 24 januari 2014

Tijdens de Mastercourse Informatie – en Documentmanagement die op vrijdag 24 januari 2014 van start zal gaan komen alle onderwerpen aan bod…

Begonnen door K. Impens

0 5 Dec 2013

e-formulier KPI's horizontale verantwoording VNG

Hoi, ik heb het 20130418-e-formulier-kpi_.xls van de VNG site gedownload. echter na bestudering van het formulier is mij opgevallen dat de…

Begonnen door Wytse Kelder

1 4 Dec 2013
Antwoord van Annemieke Adema

Vervanging: welke uitzonderingen zijn er?

In het handboek vervanging heb ik een algemene beschrijving opgenomen: Het belang van de gegevens voor recht- of bewijszoekenden, historisc…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

17 2 Dec 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Samenwerking en inrichting informatiearchitectuur

Mede namens mij collega's Janet de Lange en Joke Ultzen heb ik de volgende vraag: Beste mensen, Ik zou graag enkele vragen aan jullie voor…

Begonnen door Joke Ultzen

20 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

nog eens personeelsgegevens

Eerder is discussie gweest over de bewaartermijn van verslagen van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Ik deel het standpunt van o.a…

Begonnen door jack karelse

1 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden