Zonder categorie (1,837)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Bijeenkomst DIV Brabant

Beste collega's,  De laatste tijd is er een intensiever contact op tactisch niveau op ons vakgebied tussen enkele gemeenten in Noord Braban…

Begonnen door Astrid van erk

2 10 Feb 2014
Antwoord van Marco Klerks

Informele communicatie op de werkvloer

Als Master student Bedrijfscommunicatie aan de KULeuven werk ik momenteel aan mijn thesis. In het kader hiervan heb ik een survey opgesteld…

Begonnen door Bram Huysmans

0 10 Feb 2014

Opschorting overbrengingstermijn bouwvergunningen

Zoals het er nu naar uit ziet zullen we bij gedeputeerde staten een machtiging tot opschorting van de overbrengingstermijn voor de bouwverg…

Begonnen door Loes van Bijsterveld - Romonesco

1 5 Feb 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Indicatie overleden/levend vanuit CMG in Corsa

Hallo collega's, Binnen onze organisatie lopen we tegen het probleem op dat vanuit de CMG de indicatie of een persoon nog in leven is, nie…

Begonnen door Martijn Riha

5 4 Feb 2014
Antwoord van Bianca Hornstra

Digitale post via berichtenbox

Vanaf 6 februari 2014 gaat de berichtenbox van MijnOverheid.nl echt van start. De gemeenten Amsterdam, Eindhoven, Meppel, Rotterdam, Zoeter…

Begonnen door Yvonne Welings

4 3 Feb 2014
Antwoord van Glenn Maes

Blij met Breed

Het was een aantal jaren geleden dat we vanuit het Regionaal Archief Tilburg een enquête hadden uitgezet om te bevragen of gemeenten tevred…

Begonnen door Yvonne Welings

4 3 Feb 2014
Antwoord van Huub Jonkers

Kost de registratie in zaaksystemen te veel tijd ?

Deze week was ik te gast bij de Omgevingsdienst Midden- en West-Brabant in Tilburg. Het was een druk bezochte bijeenkomst en bood tussen de…

Begonnen door Yvonne Welings

4 31 Jan 2014
Antwoord van Frank de Keijzer

Hoe registreer ik een contract in een zaakgerichte omgeving?

Wij discussieren hier onderling over de plaats waar een contract geregistreerd moet worden; bij de contracten of bij de zaak in het kader w…

Begonnen door Rob Pieterse

9 29 Jan 2014
Antwoord van Mark Hoogland

koppeling ibabs Corsa

Hallo,   ik was benieuwd of iemand hier ervaring heeft met het maken van een koppeling van Corsa met iBabs? Hoe zijn de ervaringen?   Gr. W…

Begonnen door w.penterman

7 28 Jan 2014
Antwoord van Patricia van den Brink

Wat zijn verbeteringen voor een DMS ?

Deze week (januari 2014) verscheen het rapport Duurzaam duurt het langst, samengesteld oor de Erfgoedinspectie, over digitalisering en duur…

Begonnen door Yvonne Welings

4 27 Jan 2014
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden