Discussies van Sven Blom | KBenP (85)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Hilona, Waarom willen jullie dit? Waarom consolideren jullie niet de 900 DSP pro…"

Sven Blom | KBenP heeft 5 Feb 2016 gereageerd op DSP, ZTC2.0 en integreren van procestypen uit de nieuwe selectielijst voor gemeenten 2016

19 8 Mei 2017
Antwoord van Mark Ritzema

"Oliver, Ik heb niet direct een antwoord voor je, maar kwam wel in dit kader toevall…"

Sven Blom | KBenP heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Geautoriseerd gebruik van persoonsgegevens binnen een zaaksysteem

9 20 Sept 2015
Antwoord van Rene Wanders

"Mooie en praktische oplossing Erika! En vooral goed om te horen dat jullie gewoonweg…"

Sven Blom | KBenP heeft 27 Feb 2015 gereageerd op Start digitaal zaakgericht werken: hoe om te gaan met documenten behorende tot lopende zaken

12 21 Mei 2015
Antwoord van Kevin Leito

"Dag René, Ik heb helaas ook niet een standaard model voor zoiets. Volgens mij moet…"

Sven Blom | KBenP heeft 20 Feb 2015 gereageerd op Start digitaal zaakgericht werken: hoe om te gaan met documenten behorende tot lopende zaken

12 21 Mei 2015
Antwoord van Kevin Leito

"Dag René, Ik zou mij, in eerste instantie, volledig focussen op de uitrol van je ni…"

Sven Blom | KBenP heeft 19 Feb 2015 gereageerd op Start digitaal zaakgericht werken: hoe om te gaan met documenten behorende tot lopende zaken

12 21 Mei 2015
Antwoord van Kevin Leito

"@ Lourens,   e.e.a. is een stuk duidelijker zo. Dank voor je uitleg en inhoudelijke…"

Sven Blom | KBenP heeft 8 Apr 2011 gereageerd op nog eens ZTC en DSP

7 8 Apr 2011
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Volgens mij sla je de plank hier volledig mis Lourens.   Fora als BREED zijn er juis…"

Sven Blom | KBenP heeft 8 Apr 2011 gereageerd op nog eens ZTC en DSP

7 8 Apr 2011
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Hierbij mijn visie:   - Als een DSP een statische passieve ordeningsstructuur is, ho…"

Sven Blom | KBenP heeft 8 Mrt 2011 gereageerd op nog eens ZTC en DSP

7 8 Apr 2011
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Helaas nog steeds geen reactie. Op 16 feb ga ik persoonlijk langs bij Dimpact om hie…"

Sven Blom | KBenP heeft 2 Feb 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en WABO (Emmen)

7 9 Mrt 2011
Antwoord van Jos Arends

"Beste Jack, Mooi onderwerp heb je gekozen en ik ben het met je eens dat het gecombi…"

Sven Blom | KBenP heeft 22 Nov 2010 gereageerd op zaakgericht werken en dienstverlening

7 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden