Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (19) Antwoorden Recente activiteiten

"Ter aanvulling op mijn eerdere verhaal: Bij ons kunnen alle gebruikers het BSN zien.…"

Marco Klerks heeft 21 Aug 2015 gereageerd op Geautoriseerd gebruik van persoonsgegevens binnen een zaaksysteem

9 20 Sept 2015
Antwoord van Rene Wanders

"Wij hebben standaard alle inwoners van de gemeente in ons zaaksysteem zitten. Burger…"

Marco Klerks heeft 20 Aug 2015 gereageerd op Geautoriseerd gebruik van persoonsgegevens binnen een zaaksysteem

9 20 Sept 2015
Antwoord van Rene Wanders

"Christa, wij zijn ook bezig met de invoering van het zaakgericht werken. Ik ben daar…"

Marco Klerks heeft 25 Sept 2012 gereageerd op Hoe is bij jullie de toegang tot digitale archiefbestanden geregeld?

11 14 Dec 2012
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

"Blijkbaar wordt ook bij de ontwikkeling van de Baseline DIV gezocht naar de relatie…"

Marco Klerks heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en zaken zonder doorlooptijden

6 5 Jul 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"Er zijn in Den Bosch nog geen harde knopen doorgehakt over de relatie tussen project…"

Marco Klerks heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en zaken zonder doorlooptijden

6 5 Jul 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"De afhandeltermijn / doorlooptijd van projecten (en een aantal andere processen) kan…"

Marco Klerks heeft 21 Jun 2011 gereageerd op Zaakgericht werken en zaken zonder doorlooptijden

6 5 Jul 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"Ik zie nu pas deze discussie en wil er toch even op reageren. Ik zie dat in de prakt…"

Marco Klerks heeft 7 Apr 2011 gereageerd op nog eens ZTC en DSP

7 8 Apr 2011
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Ik heb toevallig recentelijk hierover gebrainstormd met een aantal subsidie-verlener…"

Marco Klerks heeft 21 Feb 2011 gereageerd op ZTC al ingevoerd?

4 22 Feb 2011
Antwoord van Danielle Hag

"Het rapport is hier te downloaden."

Marco Klerks heeft 24 Nov 2010 gereageerd op zaakgericht werken en dienstverlening

7 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

"'Geef gemeente-ambtenaren meer verantwoordelijkheid' (link) (...) ‘Een ambtenaar d…"

Marco Klerks heeft 24 Nov 2010 gereageerd op zaakgericht werken en dienstverlening

7 24 Nov 2010
Antwoord van Ton de Looijer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden