Vaak hebben we een redelijk idee over de vraag of collega's binnen de organisatie hun documenten kunnen vinden, al dan niet opgeslagen in het dms of zaaksysteem. Ik ben op zoek naar informatie op de vraag of raadsleden de gewenste documenten kunnen vinden, in het RIS of anderszins. 

Is er hier iemand die er iets over kan zeggen?
Ik zag dat Utrecht voor de raadsleden een specifieke zoekapp heeft laten ontwikkelen (U-reka). Utrecht is (ook) gebruiker van iBabs; mogelijk dat raadsleden o.a. problemen hadden met terugvinden van informatie hierbinnen.

groeten,
Jack

Weergaven: 172

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Zo zijn er vanuit het actieprogramma Open op Orde flexibele teams geformeerd
voor de ondersteuning van rijksorganisaties bij complexe Woo-verzoeken.
Daarnaast zijn door Doc-Direkt in opdracht van het programma aanpassingen en
uitbreidingen gedaan aan de technische voorzieningen voor het doorzoeken van
grote hoeveelheden informatie in het kader van Woo-verzoeken. De aanschaf van
nieuwe gemeenschappelijke tooling is nagenoeg afgerond. Het gaat hier
bijvoorbeeld om software voor ontdubbelen en anonimiseren van openbaar te
maken informatie. De inzet van de extra capaciteit en middelen heeft als doel de
doorlooptijden van informatieverzoeken te verminderen.

Bron: Kamerbrief over Voortgang implementatie Wet open overheid | Kamerst...

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden