Discussies van jack karelse (449)

Discussies waarop is gereageerd (388) Antwoorden Recente activiteiten

"dan blijven we hoopvol "

jack karelse heeft 16 Apr gereageerd op Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

9 18 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"jammer, vind ik het."

jack karelse heeft 16 Apr gereageerd op Nieuwe Archiefwet naar 2026

5 7 uur geleden
Antwoord van Yvonne Welings

"in hun Productbeleidboek 2024 op p98 lees ik "Met het verzamelen en delen van steeds…"

jack karelse heeft 16 Apr gereageerd op Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

9 18 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"hallo collega's, is er nog een update hierover?"

jack karelse heeft 16 Apr gereageerd op Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

9 18 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"Het is altijd goed om na te vragen waarom de categorie vermeld moet worden. Inderdaa…"

jack karelse heeft 8 Feb gereageerd op Vermelding vernietigingscategorie op vernietigingslijsten

8 21 Feb
Antwoord van John Derickx

"wel grappig om een hotspot te maken rondom deze burgers: ze krijgen dan een prominen…"

jack karelse heeft 14 Nov 2023 gereageerd op Soevereine burgers, is dit een hotspot?

8 17 Nov 2023
Antwoord van John Derickx

"hallo Nicole,hoe doen jullie dat dan als op grond van de nieuwere lijst een langere…"

jack karelse heeft 30 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"ik zou denken dat toezicht en handhaving een belangrijk onderdeel is van de functie…"

jack karelse heeft 1 Aug 2023 gereageerd op Bewaartermijn videobeelden boa's.

5 7 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"gemeente Oostburg bestaat niet, hoor!Oostburg is onderdeel van de gemeente Sluis. In…"

jack karelse heeft 28 Jul 2023 gereageerd op Schaalvergroting (Brabantse) Archiefdiensten

46 4 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"hallo Ivo,uit je vraag maak ik op dat naamgebruik in de omschrijving werd afgekeurd?…"

jack karelse heeft 24 Mei 2023 gereageerd op Vermelding persoonsgegevens in zaaksysteem (veld omschrijving)

8 5 Jun 2023
Antwoord van Kirsten van Opijnen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden