Discussies van jack karelse (353)

Discussies waarop is gereageerd (303) Antwoorden Recente activiteiten

"zie ook https://www.vhic.nl/ad-hominem-een-nieuw-realisme/ "

jack karelse heeft 13 uur geleden gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

11 13 uur geleden
Antwoord van jack karelse

"dank je! Ik denk dat de gevolgen mee zullen vallen. Voor de opleiding wel een uitdag…"

jack karelse heeft 14 uur geleden gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

11 13 uur geleden

" Ik zou denken dat 10 jaar na einde looptijd of aflossing ruim voldoende is."

jack karelse heeft 14 uur geleden gereageerd op verzilverlening

3 14 uur geleden

"in VNG-ledenbrief lees ik dat in het wetsvoorstel voor modernisering van de Archiefw…"

jack karelse heeft 14 uur geleden gereageerd op Aanwijzingsbesluit vervangt benoemingsbesluit archivaris uit de Archiefwet vanaf 2020

11 13 uur geleden

"diverse, maar o.a. dat ze al in een andere omgeving worden geregistreerd en afgehand…"

jack karelse heeft 20 Mei gereageerd op Registeren meldingen openbare ruimte

15 31 Mei
Antwoord van Marieke Klomp

"het is een 'meervoudige' discussie geworden :-) "

jack karelse heeft 24 Apr gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

42 14 Jun
Antwoord van Yvonne Welings

"er is nog zoveel werk te doen :-) "

jack karelse heeft 24 Apr gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

42 14 Jun

"Je geeft antwoord op de vraag die je stelt: in welke gevallen en onder welke voorwaa…"

42 14 Jun

"volgens mij draait het om het beschikbaar hebben van de manier van werken, de werkwi…"

42 14 Jun

"@Rens, in vroeger tijden werd binnen een aantal organisaties numeriek gearchiveerd.…"

42 14 Jun

RSS

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden