Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'ZTC' (9)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

ZTC met maximaal 20 zaaktypes

Wij zijn net als veel andere gemeenten bezig met het invoeren van zaakgericht werken. Nu willen we dit zo basic mogelijk doen, o.a. door zo…

Begonnen door Rob Haans

28 8 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

Domeintabellen ZTC

Goedemorgen, Bestaan er lijsten waarin bv. alle generieke resultaattypen (geannuleerd, gegund, niet ontvankelijk, etc.) zijn opgesomd? Ik…

Begonnen door Bart

4 2 Feb 2016
Antwoord van Hilona Wierenga

Lijst van ZTC 2.0 referentiezaaktypen al beschikbaar?

In de vergadering van de VNG-Adviescommissie archieven d.d. 12 december 2012 werd de oplevering van de zaaktypencatalogus 2.0 aangekondigd.…

Begonnen door Oliver Labatzki

2 5 Jan 2014
Antwoord van Peter Moen

Omgaan met historie DSP/ZTC (i-Navigator)

Hallo iedereen,   Wij werken al enige tijd met i-Navigator, waarbij ons DMS afnemer is van de DSP-gegevens (werkprocessen, documenttypen en…

Begonnen door Bianca Hornstra

3 13 Dec 2013
Antwoord van Rudy Kaptein

RGBZ documenttypen; welke zijn het nou?!

In ons zaaksysteem hebben we enige tijd geleden een aantal documenttypen gedefinieerd. Deze lijst hebben we destijds losjes op de NEN 2084…

Begonnen door Marco Klerks

0 11 Okt 2013

PRAAT MEE OVER DE NIEUWE VERSIE VAN DE ZAAKTYPECATALOGUS

KING ontwikkelt een nieuwe versie van de zaaktypecatalogus: de ZTC 2.0. De wijzigingen ten opzichte van ZTC 1.0 zijn erg groot. Daarom vraa…

Begonnen door Yvonne Welings

0 2 Jul 2012

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

Is de ZTC Lean ?

Gemeenten kiezen meer en meer voor het zaak- en procesgericht werken. De verschuiving heeft vooral te maken van denken vanuit de organisati…

Begonnen door Yvonne Welings

5 18 Jul 2011
Antwoord van Yvonne Welings

Relatie ZTC, PDC en UPL

Zomaar iets dat in mij opkwam. Onderstaande formuleringen uit het document van KING 'Gemma Zaaktypecatalogus 2.0' in ogenschouw nemende, vr…

Begonnen door Oliver Labatzki

10 4 Mrt 2011
Antwoord van Rob Haans

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden