Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'ICT' (15)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

BZK Handboek herindelingen verouderd op het gebied van informatiebeheer

Herindeling Haaren Enkele jaren geleden werd ik in mijn functie van gemeentearchivaris Oisterwijk betrokken bij de herindeling Haaren en we…

Begonnen door Yvonne Welings

0 5 Jul 2021

Formatie en informatisering

Het is een bekend feit dat in een tijd dat de formatie van een nieuw Kabinet wordt vormgegeven verschillende lobbyisten hun stem laten hore…

Begonnen door Yvonne Welings

0 2 Apr 2017

Omgevingsdienst met verlengde kabels

Bij de vorming van de omgevingsdiensten zijn  er voor verschillende samenwerkingsvormen gekozen, een daarvan is die van de verlengde kabels…

Begonnen door Yvonne Welings

0 29 Dec 2014

rapport ICT commissie

Ik plaats het rapport van de ICT commissie ter lezing en wie wil reageren is vrij. Let wel in het rapport krijgt ook de Rijks- "DIV" cq "ar…

Begonnen door Henk Sligman

10 2 Nov 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Vernieuwde Mastercourse Digitale Organisatie in Balans | Start 3 oktober 2014

Erasmus Academie start 3 oktober met de vernieuwde Mastercourse Digitale Organisatie in Balans. Informatiemanagement speelt een sleutelrol…

Begonnen door K. Impens

0 12 Jun 2014

Cursus Grip op ICT van SOD

Ik ben op zoek naar oud-cursisten van de cursus Grip op ICT van SOD. Wat zijn jullie ervaringen? Is deze cursus een nuttige aanvulling als…

Begonnen door Elske de Bruin

0 14 Apr 2013

Informatiebeveiliging en DigiD, hoe staat er het ermee ?

De informatiebeveiliging van gemeentelijke informatiehuishoudingen is landelijk negatief bekend geworden met de Diginotar en lektober affai…

Begonnen door Yvonne Welings

0 24 Jul 2012

Ideaal voor de gemeentelijke informatiehuishouding: Amsterdam en google apps ?

Iedere gemeente moet bezuinigen, ook Amsterdam. De gemeente Amsterdam overweegt nu om voor 7000 medewerkers met hun eigen PC's in de 'cloud…

Begonnen door Yvonne Welings

2 26 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

ICT-beheer en -beveiliging in RODIN

Hallo allemaal, In RODIN staat dat je binnen de organisatie beschikking moet hebben over een passende back-upstrategie, calamiteiten- en he…

Begonnen door Linda Geubbels

7 6 Jun 2012
Antwoord van Bart van Oerle

Digitale informatie is (te) duur !

Eind april 2012 is het weer zover, de Overheid @ ICT beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Het belooft een veelbelovend event te worden voor L…

Begonnen door Yvonne Welings

0 11 Mrt 2012

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden