Discussies van Chido Houbraken (41)

Discussies waarop is gereageerd (37) Antwoorden Recente activiteiten

"@Yvonne: zowel doorlopende als retrospectieve vervanging richt zich op te bewaren in…"

Chido Houbraken heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Review handreiking vervanging

15 11 Aug 2015
Antwoord van Henk Sligman

"Nou staat in de wet "... of zoveel langer als redelijkerwijs uit de zorg van een goe…"

Chido Houbraken heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Bewaar-/vernietigingstermijn dossiers jeugdzorg

27 18 Aug 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik mis even waarom Oss en Amsterdam hier vergeleken worden om aan te geven dat de ve…"

Chido Houbraken heeft 11 Aug 2015 gereageerd op Review handreiking vervanging

15 11 Aug 2015
Antwoord van Henk Sligman

"Dat ben ik niet, Yvonne. Die tweet is van een ander persoon. Ik heb wel eens wat ov…"

Chido Houbraken heeft 5 Jun 2015 gereageerd op Wanneer noodvernietiging en op welke bestanden ?

4 7 Jun 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Allebei."

Chido Houbraken heeft 13 Jan 2015 gereageerd op Hoe archiveer je e-mail + een document als bijlage?

14 14 Jun 2018
Antwoord van Patrick froentjes

"Dank voor je reactie, Yvonne. De baseline is zeker een zinvol document (en ook beken…"

Chido Houbraken heeft 3 Nov 2014 gereageerd op Doe mee met het Normenkader Duurzaam Toegankelijke Overheidsinformatie

2 3 Nov 2014
Antwoord van Chido Houbraken

"@Marco Sorry, maar er staat toch echt 'teneinde de aldus vervangen bescheiden te ver…"

Chido Houbraken heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Vervanging; het origineel vernietigen màg?

18 8 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Tja, áls je dan zaakgericht en helemaal digitaal wil werken, doe het dan ook echt. A…"

Chido Houbraken heeft 6 Jun 2012 gereageerd op Vervanging; het origineel vernietigen màg?

18 8 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Aansluitend bij Joost, vermoed ik dat de meeste I&A-afdelingen wel backup-, cala…"

Chido Houbraken heeft 23 Mei 2012 gereageerd op ICT-beheer en -beveiliging in RODIN

7 6 Jun 2012
Antwoord van Bart van Oerle

"@Aike, Ik vraag me af of de ARA (en de SG) hier ook negatieven in gedachte hadden. D…"

Chido Houbraken heeft 5 Dec 2011 gereageerd op Fotonegatieven... een archief?

70 9 Dec 2011
Antwoord van Gert Carras

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden