Discussies van Yvonne Welings (4,107)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"He Bas, als je werkelijk naar down under gaat vertrekken, stellen we je namens Breed…"

Yvonne Welings heeft 5 Nov 2011 gereageerd op Archiefwettelijke regels en opslag bij derden (bijvoorbeeld in de cloud)

31 5 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, vind je het erg als ik cloud en open data opsplits in twee groepen? Ik heb h…"

Yvonne Welings heeft 4 Nov 2011 gereageerd op BREED-groepen opschonen

6 4 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"he Marco,   Leuk hoe je dat hebt gedaan met de groep selectie en waardering. Wat mij…"

Yvonne Welings heeft 4 Nov 2011 gereageerd op BREED-groepen opschonen

6 4 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"Lees ook eens het artikel in Computable, zie deze link."

Yvonne Welings heeft 3 Nov 2011 gereageerd op welke organisatie heeft een machtiging voor substitutie en vernietigt ook daadwerkelijk

16 12 Okt 2012
Antwoord van René Lodder

"Ben toch wel heel nieuwsgierig wat er onder de pet zit daar in Limburg ? Zie deze li…"

Yvonne Welings heeft 3 Nov 2011 gereageerd op ICT/archiveringsysteem provincie Limburg mislukt ?

10 3 Nov 2011
Antwoord van Yvonne Welings

"@Marco, ik ben ervan overtuigd dat het deel verantwoording een steeds belangrijker o…"

Yvonne Welings heeft 2 Nov 2011 gereageerd op Archiefwet is niet bij de tijd?

22 14 Nov 2011
Antwoord van Bas de Groot

"He Gerdien, het zal een vraag zijn die wsl. alleen in het Noorden speelt. Zelf zou i…"

Yvonne Welings heeft 28 Okt 2011 gereageerd op Registratie van informatie in twee talen ?

5 1 Nov 2011
Antwoord van Marius Jansen

"In Noord Brabant heeft de gemeente Oss als eerste toestemming voor vervanging verkre…"

Yvonne Welings heeft 27 Okt 2011 gereageerd op welke organisatie heeft een machtiging voor substitutie en vernietigt ook daadwerkelijk

16 12 Okt 2012
Antwoord van René Lodder

"Blog met een pleidooi over het gezamenlijk belasting heffen, zie deze link."

Yvonne Welings heeft 26 Okt 2011 gereageerd op Informatiebeheer bij regiosamenwerking

8 19 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"@Roel, een vervolgvraag van mij. Bij het automatisch registreren worden dan ook de m…"

Yvonne Welings heeft 25 Okt 2011 gereageerd op Ervaringsdeskundigen decentrale registratie gezocht

8 12 Nov 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden