Discussies van Yvonne Welings (4,107)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"@Antony, kijk over even naar de nieuwe bepalingen in de provinciale ontwerpverordeni…"

Yvonne Welings heeft 17 Mei 2013 gereageerd op Vraag over uitwerking Archiefverordening naar Besluit Informatiebeheer

3 18 Mei 2013
Antwoord van Antony Fokker

"De landelijke regels rondom vervanging worden waarschijnlijk rond september duidelij…"

Yvonne Welings heeft 15 Mei 2013 gereageerd op Wat wordt bedoeld met de formaten in de nadere regels omtrent vervanging?

3 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Reeds eerder heb ik een pleidooi gehouden om de uren van de provincie over te hevele…"

Yvonne Welings heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Ontwerpverordening systematische toezichtinformatie Noord-Brabant

11 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, dank !!! De gegevens, bedoeld in het tweede lid, worden jaarlijks verstre…"

Yvonne Welings heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Ontwerpverordening systematische toezichtinformatie Noord-Brabant

11 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"@jean-Luc, de provinciale beleidsregel uit Noord-Holland was destijds wel gericht op…"

Yvonne Welings heeft 14 Mei 2013 gereageerd op Ontwerpverordening systematische toezichtinformatie Noord-Brabant

11 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, is vorm in deze niet minder belangrijk dan de inhoud ? Wat mij altijd bev…"

Yvonne Welings heeft 13 Mei 2013 gereageerd op Ontwerpverordening systematische toezichtinformatie Noord-Brabant

11 5 Jun 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"@Mark, Het was inderdaad een leerzame middag. Zelf ben ik niet werkzaam bij het wate…"

Yvonne Welings heeft 7 Mei 2013 gereageerd op Digitaal en zaakgericht werken bij Waterschap Brabantse Delta

8 8 Mei 2013
Antwoord van Martijn Smits

"Dit antwoord heb ik ontvangen over de archieffunctie van het GVOP:   KING kent de v…"

Yvonne Welings heeft 6 Mei 2013 gereageerd op Utrechtse gemeenteberichten op GVOP

28 23 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Rob, daar heb je gelijk in. Het is zo belangrijk om eerst de gebruiker/burger bij h…"

Yvonne Welings heeft 5 Mei 2013 gereageerd op Utrechtse gemeenteberichten op GVOP

28 23 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Mark, ik denk dat hier inderdaad een punt van zorg ligt. Tijdens de studiedag bij h…"

Yvonne Welings heeft 29 Apr 2013 gereageerd op Welke gemeentelijke organisatie heeft een DMS dat door de gebruikers gewaardeerd wordt met een 8?

4 1 Mei 2013
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden