Discussies van Yvonne Welings (4,102)

Discussies waarop is gereageerd (3321) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Marc,   Dr provincie Zeeland heeft al een tijd geleden besloten in zee te gaan…"

Yvonne Welings heeft 11 Jul 2014 gereageerd op Archivering gemeentelijke websites

5 11 Jul 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"De link naar de gehele discussie heb ik voorgelegd."

Yvonne Welings heeft 10 Jul 2014 gereageerd op Bewaartermijn aan- en afmelding hondenbelasting

11 11 Aug 2014
Antwoord van Danny Staring

"Beste Danny, Ik heb je vraag vandaag voorgelegd aan de VNG. Komende weken ga ik met…"

Yvonne Welings heeft 10 Jul 2014 gereageerd op Bewaartermijn aan- en afmelding hondenbelasting

11 11 Aug 2014
Antwoord van Danny Staring

"Beste Marc, Ik kan jouw vraag niet beantwoorden, de firma Archiefweb wsl. wel. Maar…"

Yvonne Welings heeft 9 Jul 2014 gereageerd op Archivering gemeentelijke websites

5 11 Jul 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Marc, Welke archiefinspectie was het, gemeentelijk of het IBT ? Wat was de aa…"

Yvonne Welings heeft 9 Jul 2014 gereageerd op Archivering gemeentelijke websites

5 11 Jul 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Jean-Luc, Bedankt voor je antwoord, maar als ik het goed begrijp antwoord je…"

Yvonne Welings heeft 8 Jul 2014 gereageerd op Gemeenten pionieren met Whatsapp

18 6 Sept 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Misschien helpt bij de gedachtevorming dit artikel over het electronisch bekendmaken…"

Yvonne Welings heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Bekendmaking besluit tot vervanging

8 10 Jul 2014
Antwoord van Jacko A. de Groot

"Extra voorlichtingsbijeenkomst vernieuwde gebruikersrapportage Suwinet woensdag 9…"

Yvonne Welings heeft 7 Jul 2014 gereageerd op Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ha Danny en Gert, Wat een en ander moeilijk uitvoerbaar maakt, is het ontbreken van…"

Yvonne Welings heeft 3 Jul 2014 gereageerd op Bewaartermijn aan- en afmelding hondenbelasting

11 11 Aug 2014
Antwoord van Danny Staring

"Dwangsom wordt geschrapt in de WOB https://www.vng.nl/onderwerpenindex/recht/wet-ope…"

Yvonne Welings heeft 26 Jun 2014 gereageerd op Verzoeken om informatie en de Wet Dwangsom

1 26 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden