Discussies van Yvonne Welings (4,106)

Discussies waarop is gereageerd (3324) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Leon, Hierbij wil ik je danken voor je constructieve bijdrage aan het vraagst…"

Yvonne Welings heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Je zou ook eens kunnen informeren bij het Waterschap Brabantse Delta in Breda."

Yvonne Welings heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Het uitbesteden van het scanproces van poststromen

5 4 Dec 2014
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Zie ook deze link"

Yvonne Welings heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Het uitbesteden van het scanproces van poststromen

5 4 Dec 2014
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"Leon, dankjewel, het zou een goed idee zijn dat opleidingen op het gebied van inform…"

Yvonne Welings heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Jack, je leest niet wat niet wat ik schrijf, er zijn meerdere mogelijkheden, echter…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"Ha Margreet, inmiddels zal je al wel hebben begrepen dat het TMLO is vastgesteld ?"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2014 gereageerd op toepassingsprofiel metadata bij Hogescholen

3 3 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Er valt op pdf/a misschien best wat af te dingen, maar is op dit moment het beste al…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"TMLO Beste Edward en anderen, Wil je je informatie zoekbaar en vindbaar willen houd…"

Yvonne Welings heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Frans, Bedankt voor de moeite die je hebt getroost om dit antwoord te formule…"

Yvonne Welings heeft 2 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"beste Jean-Luc en Jack, Mijn vraag is tweeledig, hoe draagt de inrichting van her d…"

Yvonne Welings heeft 1 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden