Discussies van Yvonne Welings (4,097)

Discussies waarop is gereageerd (3317) Antwoorden Recente activiteiten

"Rijk gaat ook appen !!   http://www.gemeente.nu/ICT/Nieuws/2015/7/Rijksoverheid-gaat…"

Yvonne Welings heeft 6 Jul 2015 gereageerd op Gemeenten pionieren met Whatsapp

18 6 Sept 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, oude auto's zijn inderdaad vaak zeer betrouwbaar, herkenbaar. Maar ik nee…"

Yvonne Welings heeft 6 Jul 2015 gereageerd op Een interne audit op een handboek vervanging

12 6 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, ik zag dat er nog een iets open stond voor mij. Gezien de ontwikkelingen…"

Yvonne Welings heeft 6 Jul 2015 gereageerd op Een interne audit op een handboek vervanging

12 6 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik zie digitaliseren in relatie tot een syteem op basis van geo wel als oplossing, a…"

Yvonne Welings heeft 3 Jul 2015 gereageerd op Verwerken BAG-wijziging huisnummer in inventarissen

4 3 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"@Erik, m.i. kan je beter de bouwvergunningen digitaliseren en dat het onbegonnen wer…"

Yvonne Welings heeft 3 Jul 2015 gereageerd op Verwerken BAG-wijziging huisnummer in inventarissen

4 3 Jul 2015
Antwoord van Erik van Hengel

"@Erik, geen nieuws vanuit de VNG op dit punt. Wat wel nieuw is, is de SAP publicatie…"

Yvonne Welings heeft 3 Jul 2015 gereageerd op Bouwvergunningen online

11 3 Jul 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Jean-Luc, ook dat is een leermoment om vanuit de burger te denken, volgens mij de e…"

Yvonne Welings heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

"@Addie, zijn ouderen niet meer talentvol ?"

Yvonne Welings heeft 29 Jun 2015 gereageerd op KNVI Young Talent Award

2 29 Jun 2015
Antwoord van Addie van den Hoek

"@terry, goede toevoeging om het burgerperspectief hierbij te betrekken."

Yvonne Welings heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

"@Jean-Luc, goede aanvulling, we wachten ook met grote nieuwsgierigheid op de nieuwe…"

Yvonne Welings heeft 29 Jun 2015 gereageerd op Terug naar de thesaurus bij zgw ?

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden